معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی بازسازی واحد‌های سیل زده استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 17 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرهاد فقیهی، با اشاره به آسیب و خسارت 2185 واحد مسکونی در جریان سیل سال گذشته، گفت: از این تعداد 2032 واحد روستایی و 153 واحد شهری هستند.

وی افزود: خوشبختانه کار بازسازی واحدهای سیل زده روستایی به پایان رسیده و عمده واحدهای شهری نیز در مراحل پایانی بازسازی قرار دارند.

فقیهی تصریح کرد: از 153 واحد شهری، کار بازسازی 103 واحد در مراحل پایانی و نازک کاری قرار دارد و تنها 53 واحد مسکونی مربوط به شهرک کرناچی قدری با تاخیر کارشان در حال انجام است.

وی یادآور شد: این 53 واحد عملا به صورت غیرمجاز احداث شده بودند، بنابراین جایی در برنامه بازسازی نداشتند، اما با توجه به دستور مقامات عالی این واحدها هم در بازسازی لحاظ شدند و با توجه به تغییر مکان احداث آنها، قدری کار با تاخیر صورت گرفت.

این مسئول افزود: مراحل تامین زمین و قرعه کشی و... موجب شد کار احداث این 53 واحد قدری به تاخیر بیفتند و کار ساخت این واحدها هم هم اکنون در حال انجام است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه افزود: در مجموع بازسازی واحدهای سیل زده استان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار