معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به تکمیل مقدمات اجرایی شدن سامانه «مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ای»، گفت: برای اجرای این طرح منتظر ابلاغ کُد جریمه از سوی پلیس هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 17 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن ارجمندی با اشاره به تکمیل سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه ای و آماده سازی مراحل اجرای آن در شهر کرمانشاه، گفت: در حال حاضر تمام مقدمات شامل نصب تابلو، خط کشی، تعیین تعرفه، راه اندازی سیستم الکترونیک و... انجام شده و آماده شروع طرح هستیم.

وی افزود: هم اکنون برای اجرای طرح منتظر ابلاغ کُد جریمه پلیس هستیم که به محض ابلاغ آن، این طرح اجرایی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه جای پارک خودرو در معابر شهری به منظور پیشگیری از پارک دوبل خودروها و کاهش ترافیک شهری عنوان کرد.

ارجمندی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح چهار هزار «محل پارک» در 36 معبر اصلی شهر کرمانشاه شناسایی شده و در حال حاضر مقدمات اجرای طرح در تعدادی از معابر محدوده 22 بهمن فراهم شده و با شروع طرح، به تدریج در هر 36 معبر اصلی شهر اجرایی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تصویب تعرفه "پارک حاشیه ای" از سوی شورای شهر کرمانشاه، گفت: تعرفه ها در این طرح متغیر است، اما سقف آن حداکثر 2200 تومان است و برای پارک های کمتر از نیم ساعت نیز مبلغی دریافت نمی شود.

ارجمندی تصریح کرد: در این طرح با فراهم کردن برخی امکانات در محل‌های پارک، امکان پرداخت الکترونیکی برای افراد به چهار روش قابل انجام است.

وی افزود: در این طرح همچنین سه دستگاه خودرو مجهز به «پلاک خوان» وضعیت پارک در چهار هزار جایگاه و نیز پرداخت هزینه پارک توسط رانندگان را رصد می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار