غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی نقش مردم پاوه در آزادسازی این شهر را پر اهمیت عنوان کرد و گفت: مردم این منطقه با ایثار و فداکاری برای دفاع از خاک وطن تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 16 August 2020

غلامرضا مرتضوی با گرامیداشت بیست و ششم مرداد ماه سالروز شکست حصر پاوه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:نقش دکتر چمران و یاران ایشان در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی و جلوگیری از سقوط شهر پاوه را میتوان در فیلم «چ» به وضوح دید که چگونه در برابر فشار دشمن مقاومت و ایثارگری میکنند.

وی افزود: این ایثار و از خودگذشتگی ها و همچنین مقاومت در برابر خواسته ها و وعده های دروغین دشمنان این نظام، امروزه برای نسل جوان به عنوان الگو و هدف موفق تلقی و به آن باور دارند.

وی در ادامه فرمان امام خمینی (ره) را به عنوان فرمانی تاریخی و درس عبرتی مهم به متجاوزین به این مرز و بوم بیان کرد و افزود: اقتدار و وحدت ایرانیان، پاوه را آن روزها به عنوان قلب تپنده ایران اسلامی نمایان کرد و این دستور حضرت امام بود که به عنوان یک اخطار برای منافقین و دشمنان که بدانند خط قرمز این نظام و مردم امنیت است و به هیچ قیمتی از آن نخواهند گذشت.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی طی سال های بعد از انقلاب عامل اصلی صیانت، ثبات، پایداری و بالندگی ایران اسلامی و نجات کشور از گزند توطئه‌ها و ترفند‌های مستمر و گوناگون دشمنان بوده است و جایگاه مقتدر، ممتاز، بی‌نظیر و الهام‌بخش امروز جمهوری اسلامی در منطقه و فراتر از آن، مرهون این حقیقت ناب و انکار ناپذیر است.

 مرتضوی در پایان بیان کرد: مردم انقلابی پاوه با تقدیم 640 شهید، 875 جانباز و 27 آزاده سرافراز نقش مهمی را در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند که نشان از اهمیت خاک وطن برای این مردمان ایثارگر دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
آخرین اخبار