همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بسته خبری امروز تابناک کهگیلویه وبویراحمدبه خبرهایی گوناگون از قتل یک دختر جوان با چاقو ،واکنش شهردار سی سخت به اظهارات فرمانده انتظامی این شهر،حواشی انتخابات رئیس شورای شهر دهدشت و خبرهای دیگر می پردازد
کد خبر: ۸۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 04 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد بسته خبری امروز تابناک کهگیلویه وبویراحمدبه  خبرهایی گوناگون از قتل یک دختر جوان با چاقو ،واکنش شهردار سی سخت به اظهارات فرمانده انتظامی این شهر،حواشی انتخابات رئیس شورای شهر دهدشت و خبرهای دیگر می پردازد

قتل دختر جوان با چاقو

حوالی ساعت 17 عصر امروز بعد از وقوع درگیری لفظی کوتاهی بین شخصی با یک دختر جوان ،دختر جوان اسیر ضربات چاقوی مرد مهاجم شد.

به گفته شاهدان مرد مهاجم با وارد کردن چند ضربه چاقو به گردن مقتول وی را از پای درآورد و پا به فرار گذاشت.

گفته شده مقتول به بعد از انتقال به مراکز درمانی استان به علت شدت ضربات و خون ریزی زیاد از ناحیه شاه رگ گردن فوت کرده است.

آراسته رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا ضمن تایید فوت دختر جوان گفت:بعد از تماس تلفنی با اورژانس شهر سی سخت عوامل اورژانس با حضور در محل حادثه دختر جوان را به مرکز اورژانس منتقل کردند.

وی عنوان داشت:بعد از انجام اقدامات اولیه و جلوگیری از خون ریزی و با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز استان دختر جوان به بیمارستان شهید رجایی یاسوج منتقل شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دنا ادامه داد:طبق آخرین اطلاعات به علت شدت جراحت وارده که به نواحی گردن،سینه و شکم مقتول وارد شده بود وی ساعتی پیش در بیمارستان شهید رجایی استان فوت کرد .

گفته شده قاتل و مقتول از اهالی بخش پاتاوه هستند و برخی مشکلات منجر به وقوع این فاجعه شده است.

واکنش شهردار سی سخت به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی

بعد از پاسخ ارسلانپور فرمانده انتظامی شهرستان دنا به موضوع افزایش سرقتها در شهر سی سخت و ارتباط عدم بکار گیری دوربینهای مدار بسته به شهرداری سی سخت حسین محمد خانی شهردار سی سخت نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.

شهردار سی سخت در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا بیان داشت: طبق جلسات شورای تامین استان در تاریخ 15 / 5 / 93 و جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان مورخه 27 / 9 / 93 ،شهرداری های استان موظف به تکمیل فنداسیون دکل های نظارتی با پیشنهاد و هماهنگی نیروی انتظامی هستند.

شهردار سی سخت اظهار داشت: برخلاف گفته های فرمانده انتظامی شهرستان دنا شهرداری سی سخت تمام وظایف قانونی خود را در این زمینه انجام داده و طبق بخشنامه های ابلاغی از طرف استان مابقی کار که شامل نصب و راه اندازی دوربین دکلها می باشد مربوط به نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد:تجهیز و نصب دوربین این دکلها وظیفه نیروی انتظامی بوده و شهرداری سی سخت در این زمینه وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام داده است.

حاشیه ای از جلسه انتخاب رئیس شورای شهر دهدشت
یکی از حاشیه های  این جلسه حضور برخی مغازه داران معترض نسبت به عملکرد شهرداری دهدشت در به مزایده گذاشتن مغازه هایی بود که معترضین عنوان می کردند از سالهای قبل در این مکان سکونت داشته اند و با تکمیل و زیبا سازی این مغازه ها امرار معاش زندگی خود را تامین می کنند، اما قرار است این مغازه ها با دستور شهرداری به مزایده گذاشته شوند. معترضین بیان کردند که با مشورت با یکی از اعضای شورا در این ساعت جلوی شورای شهر حضور یافتند.

هرچند این افراد که بیشتر آنها را خانم هایی میان سال و با توان مالی ضعیف تشکیل می داد پس از پاسخ نگرفتن از مسئولین شورای شهر مجبور به ترک محل شدند.اما حضور این افراد به درخواست یکی از اعضای شورا و آن هم درست همزمان با جلسه انتخاب رئیسه نکته ای جالب و قابل تامل می باشد.


قائم مقام معاونت امور صنایع کمپین تحریم خودرو راکارنادرستی دانست

ایلنا: قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، در حاشیه نشست با صنعتگران استان در یاسوج راه اندازی کمپین های تحریم خودرو را ضد اشتغال و کار نادرستی دانست.

سیدطاهر طاهری با اشاره به اینکه راه اندازی کمپین تحریم خودرو کار درستی نیست گفت: نباید در کشور حرکتی شود که فرصت های شغلی و اشتغالزایی از بین برود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چنین کمپین‌هایی را راه‌اندازی کردند ضدانقلاب، گناهکار و دشمن اشتغالزایی هستند، نظرشما در این ارتباط چیست؟ افزود: این سوالات را باید از خود وزیر کرد اما مامعتقدیم راه‌اندازی این کمپین‌ها برای اشتغال ضرر داد.

قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت افزود: کار صحیحی نیست که عده‌ای سبب هدرروی فرصت‌های شغلی شوند و راه‌اندازی کمپین‌های تحریم خودرو با ایجاد بسترهای اشتغال همخوانی ندارد.

نایب قهرمانی تیم الختر استان

پنجمین جشنواره یل، تیر و تندر کشور با حضور 120 ورزشکار مرد و زن در پیست پولادکف شهرستان سپیدان فارس آغاز شد.

 رییس هیات روستایی و عشایری فارس صبح جمعه در حاشیه برگزاری این جشنواره افزود: می کوشیم سطح رقابت ها را همه ساله ارتقا دهیم تا انگیزه زیادی برای شرکت کنندگان به وجود آید.

اردشیر حسن زاده ادامه داد: در آیین افتتاحیه جشنواره شرکت کنندگان با لباس های محلی و نواختن ساز و دهل به حرکات نمایشی پرداختند.

در نخستین مسابقه برگزار شده تیم خوزستان در رشته الختر به مقام نخست دست یافت.

همچنین در این رشته تیم کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان شد و تیم چهارمحال بختیاری نیز بر سکوی سوم ایستاد.

استان های خوزستان، لرستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال بختیاری و هرمزگان تیم های شرکت کننده در این جشنواره هستندکه دررشته سوارکاری، تیراندازی، کشتی، الختر و مچ اندازی با هم به رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار