رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان: در کل سیستم اداری کشور ما، درباره نیروهای انسانی کم‌کاری داریم یعنی اینکه درست آموزش ببینند و انگیزه‌های آنها بالا نگه داشته شود و مجموعه عواملی نیروی انسانی که می‌تواند در عملکردها موثر باشند، ضعف داریم.
کد خبر: ۸۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 04 September 2015
به گزارش تابناک مازندران مهدی شادنوش در حاشیه برگزاری نخستین همایش یک‌روزه منطقه‌ای پژوهش در حوزه‌های اداری مالی نظام سلامت اظهار کرد: در دنیای مدیریت جهان، توسعه پایدار بر مبنای نیروی انسانی صورت می‌گیرد، در کل سیستم اداری کشور ما، درباره نیروهای انسانی کم‌کاری داریم یعنی اینکه درست آموزش ببینند و انگیزه‌های آنها بالا نگه داشته شود و مجموعه عواملی نیروی انسانی که می‌تواند در عملکردها موثر باشند، ضعف داریم.
وی افزود: وزارت بهداشت پرحجم‌ترین نیروی انسانی را بعد از وزارت آموزش و پرورش دارد، با وجود ماموریت‌ها و هدف‌های سنگینی که وزارت بهداشت در حوزه سلامت جامعه دارد، وقت آن رسیده که بازبینی کاملی در حوزه نیروی انسانی انجام دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تصریح کرد: باید جذب هدفمند نیرو، نگهداری، آموزش و ارزیابی نیروی انسانی انجام شود تا تجربیات آنها به‌طور منظم در اختیار گذشتگان قرار گیرد.
شادنوش از پیشرفت همه‌جانبه حوزه سلامت در بخش درمان و بهداشت خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرا طرح نظام سلامت بیمارستان‌های ما شاهد ورود تجهیزات نو و جدید هستند.
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال یکی از بزرگ‌ترین مرکز تصویربرداری منطقه در دامغان افتتاح می‌شود، ادامه داد: در بخش بهداشت نیز دانشگاه علوم پزشکی سمنان همیشه پیشتاز بوده و 100 درصد پزشکان عمومی بر اساس برنامه تامین و خانه‌های بهداشت نوسازی و بهسازی شد.
شادنوش با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی سمنان 2 هزار و 500 دانشجو در رشته پزشکی و پیراپزشکی دارد، گفت: بازخورد این طرح بر اساس آمار بیمه‌ها در بخش درمان 82 درصد و در بخش بهداشت بیش از 90 درصد بوده است.
نقل از فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار