کد خبر: ۸۸۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 08 August 2020
خبرنگاران آستارایی با حضور در مزار زنده یاد آرمان سیف اللهی یاد و خاطره نخستین رییس فقید ایرنا در این شهرستان را گرامی داشتند.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران آستارایی عصر امروز( جمعه، ۱۷ مرداد)  با حضور در مزار زنده یاد آرمان سیف اللهی رییس فقید ایرنا در این شهرستان با غبارروبی مزار، نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

 

«آرش جوهری» در این آیین یاد و خاطره زنده یاد آرمان سیف اللهی را گرامیداشت و افزود: زنده یاد سیف اللهی ایده های زیادی برای توسعه و ترقی آستارا در ذهن داشت.

 

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا افزود: با وجود گذشت سال ها از درگذشت زنده یاد سیف اللهی، همچنان طرح ها و ایده های آن مرحوم تازگی دارد.

 

جوهری گفت: زنده یاد سیف اللهی در دوران حیات خود برای اعتلای نام آستارا ، اقدامات فرهنگی موثری انجام داد و خدمات آن زنده یاد هرگز فراموش نمی شود.

 

به گزارش شبستان، مرحوم  آرمان سیف اللهی نخستین رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در بندر آستارا بود و حدود دو دهه در این دفتر مشغول فعالیت شبانه روزی بود. از او که هنگام مرگ ۴۲ سال بیشتر نداشت، یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

 

وی علاوه بر انتشار اخبار و رویدادهای مختلف از منطقه و انتشار بولتن های تخصصی تحولات دریای خزر برای ایرنا، به مدت سه سال نیز رییس دفتر خبرگزاری ایرنا در مسکو بود.

 

زنده یاد سیف اللهی در سال ۸۸ در بازگشت از ماموریت به همراه کریم نیرومند رییس فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل در منطقه منجیل در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار