انتخابات سومین سال دوره چهارم هیئت رئیسه جدید شورای ‌شهر آمل, به‌دلیل حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای شورا تشکیل نشد.
کد خبر: ۸۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 03 September 2015
صبح امروز انتخابات هیئت رئیسه جدید اعضای شورای اسلامی شهر آمل به‌دلیل حدنصاب نرسیدن و عدم حضور 5 نفر از اعضای شورا تشکیل نشد.
معاون فرماندار آمل در این جلسه با اعلام اینکه طبق آیین‌نامه انتخابات شورای اسلامی شهر باید حداکثر دو سوم اعضا برای انتخابات هیات رئیسه حضور داشته باشند، افزود: امروز پنج‌شنبه به‌واسطه به حد نصاب نرسیدن این انتخابات برگزار نشد.
حسین احسانی با اعلام اینکه زمان برگزاری این انتخابات به روز دیگر و طبق تصمیم‌گیری از سوی فرمانداری تاریخ آن مشخص می‌شود، گفت: براساس قانون مسئولیت‌های هیئت رئیسه قبلی منتفی اعلام می‌شود تا زمانی که انتخابات جدید انجام شود.
وی با اشاره به اسامی غایبین در این جلسه خاطرنشان کرد: علی قاسمی، خدیجه قدرت، قاسم صالحی، قدرت ناییج‌نژاد و نبی توسلی اعضای غایب در انتخابات هیات رئیسه بودند.
معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه از امروز هیات رئیسه قبلی شورای شهر دارای سمتی در شورا نیستند، یادآور شد: تا زمان انتخابات، حکم رئیس و اعضای هیات رئیسه کان لم یکن تلقی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند آملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
دیگه زمان اون رسیده که بجای نقد غیبت برخی از اعضا در جلسه انتخابات شورا ، صداقت بخرج داده و علمکرد اعضای فعلی شورا و شهرداری را بررسی کنیم
در شهری که به فرهنگ و ادب شهرت دارد و مهد اندیشمندان و فرهیختگان است ، اندیشه و تفکر انسانها را به سخره گرفتن جای بسی تاسف دارد
از برخی از اعضای شورا و شهرداری بپرسید که (به کجا چنین شتابان؟)
شهروندان بیدار و هوشیارند و نظاره گر عملکرد شما در کلیه امور هستند
و از همه مهم تر که خدای بزرگ هم شاهد و ناظر کارهای اونهاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار