مدیرعامل شرکت گاز یزد ، از هزینه 65 میلیارد ریالی برای چند طرح گازرسانی ویژه هفته دولت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹ 03 September 2015

به گزارش تابناک یزد،منوچهر فلاح گفت : در آخرین روز از هفته دولت و همزمان با گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز ایران، پروژه گازرسانی به فاز اول روستای بزرگ فهرج، فاز دوم شهر مروست و روستاهای تابعه دهستان نصرآباد به بهره برداری رسید.

وی در تشریح این طرحها افزود : در این طرحها ساخت 141 کیلومتر شبکه توزیع، 5/3 کیلومتر خط تغذیه و همچنین نصب و راه اندازی 5 ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت 10هزار متر مکعب بر ساعت صورت پذیرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد یادآور شد: با اتمام این طرحها بیش از 1550 علمک نصب شده که متقاضیان می توانند پس از گرفتن تاییدیه لوله کشی داخلی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و تحویل مدارک مورد نیاز، نسبت به خرید امتیاز اقدام کنند.
فلاح ادامه داد : همزمان به بهره برداری از این طرحها عملیات اجرایی گازرسانی به فاز 2 روستای بزرگ فهرج نیز با اعتباری معادل 73 میلیارد ریال آغاز شده است.
تاکنون در استان یزد عملیات گازرسانی به 18شهر و 179روستا به اتمام رسیده و با اجرای 6800کیلومتر شبکه، نصب بیش از 193هزار انشعاب و 350 هزار مشترک زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند که نتیجه آن بهره مندی 90 درصد جمعیت استان از این نعمت خدادای است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار