مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد که نماز جمعه فردا سوم مرداد ماه فقط در ۲ شهر سیمرغ و گلوگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 23 July 2020

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد که نماز جمعه فردا سوم مرداد ماه فقط در ۲ شهر سیمرغ و گلوگاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس اعلام رسمی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و با تایید نماینده ولی فقیه در استان، نماز جمعه فردا به جزء شهرهای سیمرغ و گلوگاه در ۴۵ پایگاه این استان از جمله ساری اقامه نمی‌شود.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران افزود: نمازگزاران در سیمرغ و گلوگاه برای اقامه نماز در مصلی ، وسایل شخصی همچون ماسک، دستکش، مهر و سجاده به همراه داشته باشند.

طبق اعلام رسمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان مازندران هم اکنون بیش از ۱۳ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و توصیه اصلی این ستاد در رعایت مردم طبق دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، ‌فاصله‌ اجتماعی و بهداشت فردی است.

استاندار مازندران نیز از مردم و مسافران خواست در این شرایط کرونایی به مازندران سفر نکنند و در صورت ضرورت به سفر، توصیه‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

ویروس کرونا سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار در بابل در مازندران شیوع یافت و در پیک دوم این بیماری که از نیمه دوم تیرماه در استان بار دیگر روند صعودی به خود گرفت به طوری که هم اکنون بیش از یکهزار و ۸۰۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار