معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به فوت ۱۰ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با این نفرات، تعداد فوتی‌های استان فارس تا امروز به ۳۱۹ نفر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 18 July 2020

به گزارش تابناک فارس: موج اپیدمی ویروس کرونا که از هفته های گذشته آغاز شده است هنوز ادامه دارد، افزایش آمار فوت شدگان و مبتلایان حکایت از این دارد که کرونا همچنان تهدیدگر سلامت انسان ها به شمار می رود و با وجود تلاش های دانشمندان و متخصصان به دلیل پیچیدگی هایی این ویروس تا کنون واکسن آن کشف نشده است .

معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون تعداد ۱۹۳ هزار و ۳۴۹ تست تشخیص این بیماری در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان فارس انجام شده است که تاکنون ۲۵ هزار و ۸۲۶ نفر مثبت شناسایی شده اند.

علی اکبری اضافه کرد: در حال حاضر، ۱ هزار و ۱۶۰ بیمار مشکوک و علامت دار در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری هستند که از این تعداد ۹۱ نفر به دلیل وخامت شرایط بالینی در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت درمانی خاص قرار دارند.

با توجه به وضعیت کرونا در استان فارس، محدودیت‌هایی سختگیرانه از امروز شنبه ۲۸ تیرماه جاری تا جمعه سوم مرداد به مدت یک هفته در این استان اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار