مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان:
تابناک: مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه عوامل فیلم محمد رسول‌الله(ص) به‌زودی به اصفهان سفر می‌کنند، گفت: از هنگامی که فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) در اصفهان اکران شده، استقبال مردم از این فیلم فوق‌العاده بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 02 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مصطفی حسینی با اشاره به اکران فیلم محمدرسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی در سینماهای اصفهان اظهار داشت: این فیلم در اصفهان فروش خوبی داشته و تاکنون اصفهان پس از تهران بیشترین فروش را داشته است.

وی افزود: این فیلم رکورد‌دار ‌و در هر 2 سینمای ساحل و سپاهان پر فروش بوده است و نسبت به فیلم‌هایی که در این مدت رکورد فروش را داشته‌اند در اصفهان رتبه نخست را کسب کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان بیان کرد: این فیلم در تمامی سینماهای حوزه هنری اصفهان در شهرستان‌ها در حال اکران است.

وی با اشاره به تاثیر‌گذاری این فیلم در جهان اسلام گفت: فیلم محمدرسول‌الله (ص) به‌دلیل خوش ساخت بودن و نام پر برکت حضرت محمد(ص) می‌تواند بر سمپاشی‌هایی که علیه اسلام در دنیا می‌شود غلبه کرده و تاثیرگذاری صحیح خود را نشان دهد.

حسینی اظهار داشت: عوامل این فیلم به‌زودی به اصفهان سفر می‌کنند و رسانه‌ها از نزدیک می‌توانند با عوامل آن به گفت‌وگو بنشینند.

وی تصریح کرد: باید تمام قد از این فیلم حمایت کرد و‌ حوزه هنری با اکران آن در تمامی سینماهای خود در استان اصفهان از آن حمایت می‌کند و رسانه‌ها نیز تاکنون به خوبی وارد میدان شده و انعکاس‌های استقبال از این فیلم را به همگان رسانده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار