برای سومین سال برگزار می شود؛
جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در حالی فردا برگزار می‌شود که برای سال سوم انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 01 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی در دو سال گذشته در شهریور ماه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل به مانند سایر مناطق کشور رقم خورده است که برگزاری این انتخابات همیشه با فضاسازی‌ها و حواشی همراه بوده به طوری که در سال گذشته زکی‌الله خوشبخت از چهره‌های سرشناس اصولگرای استان بعد از سال‌ها مسئولیت ریاست شورا را با رای مرسوم هفت به 6 شورا از حجت‌الاسلام سرداری گرفت تا در یک سال گذشته در مسند پارلمان محلی بنشیند.

اما برای سال سوم انتخابات هیئت رئیسه پارلمان محلی در اردبیل با بی‌انگیزه شدن زکی‌الله خوشبخت برای تصدی پست ریاست شورای شهر اردبیل دیگر چهره‌های اصولگرا به میدان آمده‌اند تا از بین اسفندیار هوشیار و سالار شاکر که سابقه دیرینی هم در مدیریت دارند در کسب این مسئولیت با هم رقابت کنند.

به نظر می‌رسد جبهه‌گیری جدید شورای شهر اردبیل به سمتی است تا قاعده مرسوم دو سال گذشته در شورای شهر که این مجموعه را به دو طیف هفت به شش تبدیل کرده است این بار شکسته شده و رئیس، نائب رئیس، سخنگو،‌ دبیر و منشی و خزانه‌دار با رای بالاتری انتخاب شوند.

در کنار رقابت هوشیار و شاکر برای کسب تصدی ریاست شورای شهر از ولی‌ نعمتی و میرغنی‌ فروزان به عنوان گزینه‌های سخنگویی شورای شهر، حسین افسانه برای نایب رئیسی، لیلا تقوی و سلامت صفری به عنوان دبیر و علی هدایتی به عنوان خزانه‌دار به عنوان گزینه‌های اصلی در انتخابات فردا یاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی فردا برای سومین سال اعضای جدید هئیت رئیسه پارلمان محلی اردبیل انتخاب می‌شود که باید دید ترکیب اعضای هیئت رئیسه برای پیگیری مطالبات مردم به چه شکل خواهد بود و قطعا انتخابات فردا حواشی متعددی را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار