مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از بازدید 387 مورد اماکن اقامتی در این استان از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 31 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی در گفت و گویی اظهار داشت: چهار تیم نظارتی از جمله نظارت از واحدهای پذیرایی، واحدهای اقامتی، دفاتر مسافرتی و تاسیسات گردشگری این تعداد بازدیدها را انجام داده اند.

وی افزود: بازدیدها به صورت هفتگی و روزهای زوج صورت می گیرد.

وی با اشاره به نظارت از هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و واحدهای اقامتی موقت گفت: از 30 هتل 42 مورد بازدید، از 135 واحد اقامتی موقت 112 مورد، از 24 هتل آپارتمان 30 مورد بازدید و از 53 مهمانپذیر 62 مورد بازدید صورت گرفته است.

رضایی افزود: همچنین از 70 واحد پذیرایی بین راهی 61 مورد بازدید، از هشت سفره خانه سنتی سه مورد بازدید و از 25 مجتمع گردشگری رفاهی 21 مورد بازید توسط کارشناسان این اداره کل، انجام شده است.

وی ادامه داد: به هتل ها 20 مورد تذکر و دو مورد اخطار، به واحدهای اقامتی موقت 75 مورد تذکر و 15 مورد اخطار، به هتل آپارتمان ها 20 مورد تذکر و یک مورد اخطار، به مهمانپذیرها 40 مورد تذکر و 9 مورد اخطار، به واحدهای پذیرایی بین راهی 42 مورد تذکر و دو مورد اخطار و به مجتمع های گردشگری رفاهی 9 مورد تذکر داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین 41 مورد تشویقی به واحدهای اقامتی و پذیرایی به علت ارایه خدمات شایسته به زائران داده شد و از خدمات آنان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی قم، با بیان اینکه در استان قم 56 دفتر خدمات مسافرتی فعال هستند گفت: 19 مورد بازدید از این دفاتر صورت گرفته است که سه مورد تذکر داده شد.

وی افزود: مسافران در صورت ارایه انتقادات و پیشنهادات در خصوص واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری می توانند با شماره 37603414 تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم مباحث را مطرح تا کارشناسان این اداره رسیدگی کنند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار