مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: بیش از صد هزارنفر تاکنون در این استان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند .
کد خبر: ۸۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 31 August 2015
به گزارش تابناک - هرمزگان، علیزاده در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما ؛ افزود: از ابتدای اجرای برنامه تحول سلامت در استان هرمزگان صدو چهل و یک هزار نفر برای بهره مندی از خدمات بیمه سلامت نام نویسی کرده اند.

طرح تحول نظام سلامت همزمان با سراسر کشور از پانزده اردیبهشت ماه پارسال درشانزده بیمارستان دولتی هرمزگان آغاز شده است.

براساس این طرح، بیماران بستری با بیمه پایه شهری در صورت ارجاع پزشک خانواده شش درصد و بدون ارجاع ده درصد هزینه ها را پرداخت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: همچنین بیماران بستری با بیمه روستایی و عشایر با ارجاع پزشک خانواده سه درصد هزینه ها ی درمانی را پرداخت می کنند.

کم شدن هزینه بیماران بستری، افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم ،ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از مهمترین مزایای اجرای طرح تحول سلامت است.

علیزاده افزود: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت سرانه پزشکی در روستاها از بیست هزارتومان به نود و شش هزار تومان افزایش یافته است.

ثبت نام در بیمه سلامت رایگان است و متقاضیان برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان دولت و یا به پایگاه اینترنتی www.salamat.ir مراجعه کنند.

نام نویسی بیمه سلامت در بیست دفتر پیشخوان دولت در هرمزگان انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: افزایش خدمات بیمه ای برای بیماران خاص ، صعب العلاج ، توانمندسازی بیمه شدگان و بخش دندانپزشکی از مهمترین برنامه های امسال این بیمه است.

علیزاده افزود : هزار و هشتصد و هشتاد و چهار بیمارخاص در استان زیر پوشش بیمه سلامت اند.

استان هرمزگان شانزده بیمارستان دولتی با بیش ازهزارو صد و پنجاه تخت فعال دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار