به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان
سردار عابدین خرّم فرمانده‌ محترم سپاه عاشورا طی مراسمی از دستگاه ضدعفونی فوگر حرارتی ساخته شده توسط معاونت علمی و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آ.شرقی رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 15 June 2020

 به گزارش تابناک تبریز ازحوزه بسیج دانشجویی شهید باقری دانشگاه فنی و حرفه ای استان آ.شرقی، سردار عابدین خرّم فرمانده‌ محترم سپاه عاشورا طی مراسمی از دستگاه ضدعفونی فوگر حرارتی ساخته شده توسط معاونت علمی و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آ.شرقی رونمایی کرد.

دستگاه فوگر حرارتی که توسط بسیجیان نخبه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آ.شرقی برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است جزو نیاز های اساسی کشور در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا میباشد.

در این دیدار سردار خرّم ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان، تاکید کردند که با تجاری سازی این دستگاه خدمات شایانی به کشور انجام میپذیرد.

به گفته برادر یونس پورگجینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آ.شرقی دانشجویان فنی و حرفه ای که در بیانات مقام معظم رهبری به عنوان پنجه های کار آمد از آنها یاد شده است در راستای لبیک گفتن به بیانات معظم له اقدام به طراحی و ساخت دستگاه نموده اند.

 

از مزایا و ویژگی های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
۱. اولین مزیّت دستگاه کاملا بومی بودن آن است که این بومی بودن قیمت دستگاه را ده برابر کمتر از نمونه های خارجی کرده است.
۲. قابلیت ضدعفونی دستگاه های حساس الکترونیکی و خودپرداز ها
۳.ضدعفونی اداره جات و اماکن سرپوشیده بدون آسیب رساندن به #اسناد و مدارک
۴. بالا بودن سرعت و کیفیت ضدعفونی
۵. ماندگاری بالا و نفوذ در تمامی قسمت ها
و...

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آ.شرقی برای تولید انبوه رساندن این طرح ،برنامه ریزی هایی انجام داده است و به حول قوه ی الهی عملیاتی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :