مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان کاملاً غیر سیاسی است و به هیچ دسته و گروهی وابسته نیست.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 07 June 2020

علی‌محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در استان اظهار داشت: تلاش کردیم داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در یک‌ فضا و شرایط‌ یکسان حق رای داشته باشند و به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر جمعیت یک ngo بزرگ در جهان است که داوطلبان آن باید در فرایندهای مختلف تصمیم گیری و برنامه های مختلف دخیل باشند و مشارکت جدی داشته باشند و این امر از شروط تعیین شده از سوی صلیب سرخ است، ادامه داد: به دنبال برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان شورای اجرایی شهرستان ها تشکیل که شامل ۴ عضو شورای اجرایی و یک نفر علی البدل و یک بازرس هستند که بازوهای کمکی جمعیت هلال احمر در مواقع عادی و بحران هستند.
هاشمی ادامه داد: پس از آن و به فاصله یک ماه انتخابات دیگری برگزار و بر اساس آن اعضای هیئت مدیره استان مشخص می شود که شامل ۵ نفر و دو عضو علی البدل و دو بازرس هستند.
وی ادامه داد: از بین اعضای هیئت مدیره یکی دو نفر کاندیدای برای شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور می شوند که بسیاری از تصمیمات و برنامه های جمعیت هلال احمر در استان ها باید مصوبه این شورا را داشته باشد.
وی تصریح‌کرد :جمعیت هلال احمر یک سازمان داوطلب محور هست و تکیه ما به داوطلبین است که در تمامی مواقع به ویژه در مواقع بحرانی و آماده سازی جامعه داوطلبان به ما کمک می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: این جمعیت چندین هزار داوطلب دارد از بین آنها ۳۰ هزار نفر عضو سامانه ساجد هستند که شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر را دارند.
وی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است که انتخابات در روز بیست و سوم خردادماه سر ساعت برگزار و در یک شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انتخابات سالم برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :