عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بر همکاری مجلس و دولت در یک سال باقی مانده از عمر دولت تاکید کرد و افزود: هیچ منطقی تقابل دولت و مجلس را در این شرایط اقتصادی کشور قبول نمی‌کند و باید تمرکز هر دو قوه در مدت باقی مانده تعامل با یکدیگر در جهت رفع مشکلات مردم باشد.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 07 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی رضایی ، در تشریح اولویت های مجلس یازدهم، از بهبود معیشت مردم به عنوان مهمترین آنها یاد کرد و افزود: بدون تردید اولویت اول تمام نمایندگان مجلس یازدهم رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

وی افزود: تمام تلاش نمایندگان در این دوره بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم متمرکز خواهد بود و رسیدن به این هدف از طریق توجه به جهش تولید به عنوان راهکار اصلی افزایش تولید و ایجاد اشتغال امکانپذیر خواهد بود.

هیچ منطقی تقابل "دولت و مجلس" را در این شرایط اقتصادی قبول نمی‌کند

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در یک سال باقی مانده از عمر دولت برای رفع مشکلات مردم در تعامل با دولت خواهد بود، گفت: یک سال از عمر دولت فعلی باقی مانده و چه دلیلی دارد که مجلس بخواهد با دولت در تقابل باشد و اصلا کدام منطق این را قبول می کند.

وی افزود: هدف مجلس بهبود اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت معیشت مردم است و برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت دولت در این یک سال باقی مانده استفاده کند و درهمین راستا و در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری، مجلس در تعامل با دولت خواهد بود تا بار مشکلات مردم کمتر شود.

رضایی تصریح کرد: هدف مجلس خدمت به مردم است و باید با تعامل با دولت کار مردم را پیش ببریم و نگذاریم کار مردم روی زمین بماند.

"کرمانشاه" برای سرمایه گذاران ناشناخته است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه در تشریح اولویت‌های کاری استان، از رسیدگی به وضعیت معیشت مردم به عنوان مهمترین آنها یاد کرد و افزود: در کرمانشاه نیز به تبع کشور، بهبود معیشت مردم اولویت اصلی است و باید تمام تمرکز نمایندگان و مسئولین استان بر این موضوع مهم متمرکز شود.

وی از بیکاری به عنوان یکی از دردهای همیشگی استان یاد کرد وافزود: رفع کامل بیکاری عملا در مدت کوتاهی میسر نیست و تمام تلاش مجموعه نمایندگان و مسئولین استان باید بر کاهش این معضل متمرکز شود و راهکار آن هم توجه به بحث جهش تولید و فراهم کردن زمینه حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان است.

رضایی تصریح کرد: استان کرمانشاه از منابع خدادادی چیزی کم ندارد و مشکل ناشناخته بودن این ظرفیت ها برای سرمایه گذاران است و مسئولین استان باید توجه بیشتری به بحث معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و منابع استان داشته باشند.

وی افزود: از طرفی برای حضور سرمایه گذاران در استان باید انگیزه و علاقه ایجاد شود و این راه تنها از طریق تعریف بسته های تشویقی از جمله بحث ارائه تسهیلات و برخی مجوزها امکان پذیر است.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین خاطرنشان کرد: شغل دولتی تقریبا منتفی شده و تنها راه ایجاد شغل در استان از طریق فعالیت و حضور بخش خصوصی است و باید در این زمینه بستر لازم برای کار این گروه در استان فراهم شود.

رضایی با اشاره به وحدت و تعامل خوب مجمع نمایندگان استان، گفت: نمایندگان استان با تمام توان در کنار مجموعه مسئولین استان هستند تا بتوانند در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کرده و گامی در جهت بهبود معیشت آنها بردارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار