معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت حدود ۳۰۰ تختی نقاهتگاه‌های هلال احمر استان برای نگهداری از بیماران کرونایی، گفت: اگر نیاز باشد ظرفیت نقاهتگاه‌ها را افزایش می‌دهیم.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 01 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،عادل شفیعی ، با بیان اینکه از اوایل شروع بیماری کرونا نقاهتگاه‌های هلال احمر در شهرستان‌های مختلف استان برپا شد، افزود: هم اکنون هشت نقاهتگاه با ظرفیت حدود 300 تخت در شهرستان‌های مختلف استان دایر است.

وی ادامه داد: این نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌های هرسین، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور و ... برپا شده و محلی برای استراحت و اسکان بیماران کرونایی است و تجهیزات اولیه هم برای آنها فراهم می‌باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر شهرستانی که فرمانداران درخواست کردند نقاهتگاه برپا شده، یادآور شد: اگر نیاز باشد این آمادگی را داریم که تعداد نقاهتگاه‌ها یا تخت‌های آن را افزایش دهیم.

شفیعی درباره وضعیت استقبال مردم از نقاهتگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: معمولا استقبال چندانی برای نگهداری از بیماران کرونایی در نقاهتگاه‌ها نمی‌شود.

وی اظهار کرد: بیماران کرونایی معمولا به بیمارستان‌ها می‌روند که امکان درمانی بهتری در اختیار داشته باشند. بیماران سرپایی نیز معمولا ترجیح می‌دهند دوران بیماری خود را در خانه خود بگذرانند.

شفیعی تاکید کرد: با این وجود نقاهتگاه‌های هلال احمر در سراسر استان آماده پذیرش بیماران کرونا است و امکانات لازم برای استراحت آنها کاملا فراهم شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار