استاندار کرمانشاه گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت مردم از فردا (۱۳ خردادماه) تردد افراد غیربومی و مسافران در منطقه اورامانات ممنوع شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 01 June 2020

تردد افراد غیر بومی به اورامانات ممنوع شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد مدیریت و‌ مقابله با کرونا استان که هم اکنون با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در سالن شهدای دولت استانداری درحال برگزاری است؛ اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماهتا روز شنبه ۱۷ خردادماه تردد افراد غیربومی و مسافران در منطقه اورامانات به دلیل امکان شیوع بیشتر کرونا بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه ستاد استانی ممنوع است.

وی افزود:در حال حاضر شاهد سیر صعودی مبتلایان به کرونا در استان می باشیم مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و اگر همکاری نکنند قطعا تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد:مشکل ماسک در استان باید حل شود نمی توانیم از مردم توقع رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشیم اما در بازار با کمبود ماسک مواجه باشیم.

بازوند تاکید کرد: شهرداری ها و فرمانداری ها مانع تجمعات مرتبط و مراسمات در شهرستانها شوند و اطلاع رسانی کامل را در سطح استان و شهرستانهای تابعه در مورد وضعیت تشدید این ویروس به مردم بدهند.

وی ابراز داشت:در مراسم تشییع جنازه ها باید تعداد افراد کمتر از ده نفر باشند ، فرمانداری ها و شهرداری ها در این زمینه مسئولند واگر اتفاقی بیافتد شخصا باید جوابگو باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار