مجتبی همتیان به عنوان رئیس جدید هیات کونگ فو استان کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 31 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز (یازدهم خرداد) با حضور نایب رئیس فدراسیون و مسئولان وررش استان در سالن جلسات هادیان مجموعه وررشی آزادی کرمانشاه برگزار شد و مجتبی همتیان با کسب همه آرای اعضای مجمع برای مدت چهار سال هدایت کونگ فو کرمانشاه را بدست گرفت.

به گزارش ایسنا، در این مجمع شهروز جلیلیان، رضا منجم و مجتبی همتیان سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات کونگ فو استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام کناره گیری شهروز جلیلیان به نفع مجتبی همتیان و عدم حضور رضا منجم در مجمع - به منزله انصراف- رای گیری برای انتخاب رئیس جدید هیات کونگ فو استان با یک کاندیدا انجام شد و مجتبی همتیان با کسب 15 رای موافق از مجموع 15 رای ماخوذه به ریاست هیات کونگ فو استان کرمانشاه رسید.

رئیس جدید هیات کونگ فو استان کرمانشاه پیش از انجام رای گیری به تشریح مهمترین برنامه‌های خود برای چهارسال پیش روی این رشته در استان پرداخت و با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رشد و ارتقاء کونگ فو کرمانشاه، گفت: طی سالهای گذشته روند روبه رشدی را در کونگ فو استان شاهد بودیم و تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: برای تحقق این هدف از خردجمعی جامعه کونگ فو استان، پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان، داوران و مربیان استفاده خواهیم کرد.

همتیان با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را در کونگ فو استان دنبال می‌کنیم، گفت: بزودی تقویم هیات کونگ فو استان را تدوین خواهیم کرد تا براساس برنامه ریزی‌های دقیقی برنامه‌های خود را پیش ببریم.

وی در ادامه پیگیری توسعه کونگ فو در مناطق محروم شهر، توسعه و تقویت آن در باشگاه‌ها، جذب اسپانسر، توجه به همه سلایق و نظرات، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته و استفاده از تجارب گذشته را از دیگر رویکردهای خود در هیات کونگ فو استان اعلام کرد.

مجتبی همتیان پیش از این دبیر هیات کونگ فو استان کرمانشاه بود.

هیات کونگ فو استان کرمانشاه از مهر سال گذشته و پس از انتخاب منوچهر حاتمی رئیس سابق این هیات به عنوان رئیس هیات ورزش های رزمی با سرپرست اداره می شد. منوچهر حاتمی 14 سال سکاندار هیات کونگ فو استان کرمانشاه بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار