معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: IT در بخش کشاورزی استان ما باید تقویت و به کار گرفته شود و لازم است که این ۴۷۰ نفر تحصیل کرده بخش کشاورزی ساکن روستا‌ها را صاحب شغل کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 30 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هدایت حاتمی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن شهداي دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: لازم است روی بحث اصلاحات در بخش کشاورزی فکر کنیم اگر می خواهیم در فلان شهرستان 500 فارغ التحصیل را به کار بگیریم بر بهبود وضعیت آنان فکر کنیم از آنجا که در بحث مشاغل عمومی پولش را داریم می دهیم سهمی هم به کشاورزان در قالب شرکت تعاونی می توان اختصاص داد.

 وی افزود: مورد مهم دیگر در حوزه آب و بهره وری است که خیلی جای کار دارد اما نکته دیگر بحث 470 نفر عضو نظام مهندسی کشاورزی روستاها است که قرار است اینها در روستاها و دهستان ها مشخص شوند و ما برای کمک به آنان با دهیاران ارتباط داشته باشیم تا هر ایده ای که این افراد دارند، اعلام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: گام اول ما استفاده از ظرفیت متخصصین کشاورزی عضو نظام مهندسی است و از آن ها بهره ببریم و من فکر می کنم از این 470 نفر ایده هایی دارند و تعامل لازم است تا پای کار بیایند.

این مسئول با تاکید بر اینکه نقش IT در بخش کشاورزی در استان ما باید تقویت شود، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم در بخش کشاورزی مدرن تحول ایجاد کنیم باید از افراد توانمند استفاده کنیم، به واقع افراد توانمند و مجری تحولات مورد نظر را ایجاد می کنند.

حاتمی در پایان حوزه حمل و نقل را هم مانند سایر حوزه های اقتصادی (صنعت و گردشگری) مهم عنوان کرد و گفت: یکی از بخش ها که محرک بقیه ی بخش ها می تواند باشد حمل و نقل است و باید در استان از جهت حمل و نقل جدی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار