مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بنا داریم امسال ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های کرمانشاه را لکه‌گیری و بهسازی کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 30 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی ، با اشاره به طرح ملی اصلاح آسفالت جاده‌ها که در سراسر کشور و از جمله استان کرمانشاه آغاز شده، اظهار کرد: بنا داریم در قالب این طرح امسال 700 کیلومتر از جاده‌های استان را لکه‌گیری، روکش و بهسازی کنیم که از این میزان 500 کیلومتر در بخش بهسازی و 200 کیلومتر در بخش لکه‌گیری و روکش خواهد بود.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این عملیات را نیز حدود 100 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کار بهسازی و اصلاح آسفالت جاده‌های استان از ابتدای سال آغاز شده، عنوان کرد: از ابتدای امسال 20 کیلومتر از جاده‌های استان لکه‌گیری و روکش و 100 کیلومتر بهسازی موضعی شده است.

کرمی تاکید کرد: این عملیات در سطح راه‌های شریانی، اصلی و فرعی در حال انجام است و نزدیک به 120 اکیپ به صورت امانی و پیمانی در جاده‌ها مشغول به کار هستند.

به گفته این مسئول، اصلاح آسفالت جاده‌های استان در تمام شهرستان‌ها در برنامه است و تاکنون در شهرستان‌هایی از جمله سرپلذهاب، اسلام آبادغرب، سنقر، کنگاور، کرمانشاه و... انجام شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از هشت هزار کیلومتر راه در سطح استان، یادآور شد: محدودیت اعتبارات امکان اصلاح و روکش آسفالت تمام راه‌های استان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد که مشکل بیشتری دارند را در اولویت قرار داده ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار