امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از مشکلات تزریق اعتبارات به این نهاد اجرایی با وجود خدمات بسیار آن در دورترین مناطق محروم استان خبر داد .
کد خبر: ۸۵۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 27 May 2020

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:این حوزه نیاز به جذب بودجه برای اجرای طرح های سلامت و بهداشت دارد، همچنین خدمات رسانی به روستاها تاکنون باوجود کمبود امکانات با جدیت پیگیری شده و واکسن رایگان در اختیار دامداران قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:دولت به مناطق محروم استان همواره توجه ویژه داشته و طی 2 سال گذشته با انجام واکسیناسیون رایگان دام ها از خطر بیماری مصون شدند.

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه افزود:در خصوص پیشگیری از بیماری‌های ویروسی کرونا در عرصه دامپزشکی با تیم مشترک و اعزام کارشناسان بسیاری از واحدهای عرضه مرغ زنده و قصابی ها پلمب شدند که در دهه های اخیر بی سابقه بود و توانستیم از ادامه فعالیت واحدهای غیرمجاز و غیربهداشتی با جدیت و پروتکل جدید مقابله کرد و جلوگیری کنیم، که خوشبختانه تا حد زیادی موثر بود.

حاج محمدی تصریح کرد:در این وضعیت موجود شرایط خاصی وجود دارد و نیازمند همت صمیمی و مضاعف از سوی همه ارگان ها و نهادهای مردمی است، تا از این بحران کرونا با سلامت و اتخاذ تدابیر لازم موازین بهداشتی عبور کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار