علیرضا کاکاوند در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش دوز کلر زنی آب استان در دوران شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: مشترکین دیون خود را برای کمک به ارائه خدمات پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 26 May 2020

علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حسب دستور وزیر محترم نیرو پرداخت قبوض آب به تعویق افتاد به این ترتیب در فروردین ماه وصول مطالبات ما کمتر از ٢٠ درصد بود.

وی افزود: گرچه در اردیبهشت ماه نیز پیگیر وصول مطالبات از مشترکین شدیم و شهروندان با ما همکاری لازم را به عمل آوردند که لازم است از آن ها قدردانی کنیم اما در حال حاضر خواستار پرداخت قبوض آب مشترکین هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه پرداخت قبوض با ارائه ی خدمات به مشترکین مرتبط است، تصریح کرد: از مشترکین خواهشمندیم برای اینکه در ارائه ی خدمات و تامین آب استان مشکلی پیش نیاید هر چه سریعتر نسبت به پرداخت معوقه های خود اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به ارائه ی خدمات کم نقص و تامین آب استان در دوران شیوع کرونا، خاطر نشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا نه تنها هیچ گونه قطعی آب بر اثر عدم پرداخت بدهی و دیون مشترکین نداشتیم بلکه با دقت و حساسیت بیشتری به افزایش کیفیت تامین آب شهروندان مبادرت ورزیدیم و کلر زنی از دوز پنج دهم درصد به دوز  هشت درصد افزایش یافت.

کاکاوند در پایان متذکر شد: حقوق نیروهای خدماتی و حجمی، خرید مواد گند زدا، هزینه های انرژی و بسیاری از ملزومات با پرداخت قبوض مشترکین مرتبط است به همین جهت از مشترکین خواستار تسریع در پرداخت دیون خود هستیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار