انشاله کولانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه گفت:۳۰ هکتار از اراضی ملی و خط تنسیق در روستای تبر آباد از توابع بخش مرکزی کرمانشاه با ارزش ریالی به میزان ۳۰ میلیارد ریال از ید متصرفین خارج و به دولت بازگردانده شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 25 May 2020

انشاله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:به استناد تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگلها و مراتع، در راستای مشخص نمودن حریم مستثنیات از اراضی منابع ملی درپلاک موسوم به حجت آباد‌ و تبرآباد بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه،پس از هماهنگی لازم با مراجع قضایی و اخذدستور قضایی، تعداد پنج اکیپ به محل اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد:اجرای خط تنسیق جدای از حفظ عرصه های منابع طبیعی از تخریب و تصرف تاثیر به سزایی در رفع تداخلات و اختلافات جوامع محلی منطقه دارد که همین امر سبب قدردانی بزرگان روستای تبرآباد از منابع طبیعی و اقدامات شایسته آنها شد.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیز داری استان کرمانشاه افزود:این منطقه از زمانهای قدیمی خواستگاه چرای دام بخصوص گاومیش ها بوده است و اجرای عملیات مذکور را گامی در جهت احقاق حقوق آنان دانست که با اجرای آن مراتع قابل توجهی جهت چرای دام در اختیار آنها قرار میدهد و سبب جلوگیری از دست درازی افراد سودجو به عرصه های مورد نظر می شود.

کولانی در پایان گفت:مردم در صورت بروز هرگونه تخلفی مراتب از طریق تلفن 1504 جهت رسیدگی به یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان اطلاع رسانی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار