علی کاوه معروف به هکر کلاه سفیددر گفتگو با تابناک:
هکر کلاه سفید گفت:انقلابی نماها در قضیه بسته شدن صفحه تتلو ماهیت خود را فاش کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 24 May 2020

علی کاوه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیاری از هموطنان در محکومیت جنایت آشکار نیروهای تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام و انقلاب اقدام به نشر سخنان و تصاویر حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام کردند که این اقدامات با واکنش اینستاگرام و بسته شدن صفحات هموطنان توسط این پلتفرم روبرو شد.

وی در ادامه بیان کرد: با اقدامات اینجانب بسیاری از صفحات اینستاگرامی هموطنان ما که در دفاع از آرمان های انقلاب برآمده و خواهان مجازات آمریکایی ها بودند بازگشت اما این اقدام بنده مجدد همچون خاری در چشم بدخواهان نظام اسلامی فرو رفت.

علی کاوه در ادامه به بسته شدن صفحه اینستاگرام امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو اشاره کرد و ابراز داشت: پس از ناهنجاری هایی که توسط امیر تتلو در اینستاگرام رخ داد در دفاع از بنیان خانواده صفحه اینستاگرام امیر تتلو با اقدامات اینجانب از دسترس خارج شد اما پس از این اتفاق شاهد حمله برخی از افراد که خود را انقلابی نیز معرفی می کنند بودیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا پاکسازی کامل صفحات نابه هنجار و از دسترس خارج کردن آن ها عقب نخواهم نشست و تمامی تهمت ها و افتراهای چند وقت گذشته باعث مضاعف شدن انگیزه ای در برخورد با این صفحات خواهد شد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار