معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات عمرانی پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه باشیم.
کد خبر: ۸۵۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 23 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هدایت حاتمی ، درباره آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب به عنوان چهارمین پتروشیمی استان، گفت: بعد از پیگیری‌های فراوانی که انجام شد این پروژه توسط شرکت پتروشیمی ایران ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کارهای پروژه از جمله طراحی و... آغاز شده، اظهار کرد: می‌توان گفت عملیات اجرایی این پتروشیمی شروع شده، اما کارهای عمرانی آن نیز در آینده نزدیک استارت خواهد خورد و برای شروع رسمی آن منتظر حضور وزیر نفت هستیم.

وی ادامه داد: عمده کارهای اجرایی و عمرانی پتروشیمی مربوط به کار نصب ماشین آلات و تجهیزات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سرمایه‌گذاری 600 میلیون یورویی این پروژه هم یاد کرد و افزود: قرار است این پروژه ظرف مدت چهار سال ساخته شود و به تولید برسد.

به گفته حاتمی، پتروشیمی اسلام آبادغرب در زمان ساخت حدود دو هزار نفر و در زمان بهره‌برداری نیز برای 600 تا 700 نفر به صورت مستقیم و برای سه هزار تا 3500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به حجم عظیم سرمایه‌گذاری که قرار است در پتروشیمی چهارم کرمانشاه انجام شود، یادآور شد: یکی از مهمترین ویژگی‌های پتروشیمی اسلام آبادغرب صنایع پایین دستی قابل توجهی است که می‌توان با استفاده از تولیدات این واحد راه‌اندازی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی از دسترسی مناسب این پتروشیمی به بازارهای صادراتی به واسطه نزدیکی با مرز هم یاد کرد و افزود: تولیدات این واحد هم در داخل و هم خارج کشور بازار مناسبی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار