رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه از پایان رقابت‌های کشوری شطرنج آنلاین باحضور شطرنج‌بازان 10 استان کشور و با محوریت کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 23 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شورش فرامرزی، بااشاره به برگزاری مرحله پایانی رقابت‌های شطرنج آنلاین جام زاگرس، اظهارکرد: بدنبال شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته و عدم امکان برگزاری رقابت‌های فیزیکی شطرنج در کشور، برگزاری رقابت‌های آنلاین این رشته را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: از آنجایی که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های شطرنج را بصورت آنلاین داریم، باشیوع بیماری کرونا شاهد اقبال شطرنج بازان از برگزاری این نوع از رقابت‌ها بودیم و در این رستا برنامه مسابقات آنلاین این رشته را با حضور 10 استان کشور از اواخر اسفند با محوریت استان کرمانشاه شروع کردیم.

رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه اضافه کرد: این مسابقات بصورت هفتگی بین ورزشکاران استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، البرز، همدان، زنجان، گیلان، خراسان جنوبی، بوشهر و آذربایجان غربی راس ساعت 19 روزهای جمعه برگزار می‌شد.

وی گفت: طی چندین هفته برگزاری این رقابت‌ها 800 ورزشکار از این 10 استان شرکت داشتند و در پایان هر هفته هم به 10 نفر اول جوایزی اهدا شد.

فرامرزی بااشاره به حضور شطرنج بازان مطرح کشوری در این رقابت‌ها، اعلام کرد: مرحله پایانی این رقابت‌ها نیز عصر دیروز(دوم خرداد) برگزار شد که در پایان امیرمحمد آزادی، بردیا شیخ حسنی، علیرضا دلیر، حمیدرضا طهماسبی، مهدی نیکوکار، رضا مهدوی و سعید مرتاضیان به عنوان ورزشکاران برتر و گیلان، تهران، البرز و ایلام هم به عنوان استان‌های برتر معرفی شدند.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های لیگ استانی شطرنج کرمانشاه از چندماه قبل از شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: هرچند با شیوع این بیماری این رقابت‌ها متوقف شده، اما به محض فروکش شدن آن دو هفته پایانی رقابت‌‎ها را نیز برگزار می‌کنیم تا قهرمان این لیگ مشخص شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار