مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از بازگشایی اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافرهای دارای مجوز کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 23 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری ، بابیان اینکه بازگشایی این امکان براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان انجام گرفته، اظهارکرد: درحال حاضر همه مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافرهای دارای مجوز فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و می‌توانند پذیرش مسافر داشته باشند.

وی تصریح کرد: بازگشایی این مراکز اقامتی با لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و در این راستا بازدیدهای مکرری نیز از آنها خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه بااشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و افزایش آمار مسافرت‌ها در کشور، اعلام کرد: طبق رصدی که طی یکی دو روز اخیر در استان داشته‌ایم، با حجمی از ورود مسافرین به کرمانشاه در این مدت مواجه شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که هنوز بیماری کرونا فروکش نکرده، درتلاشیم تا بتوانیم مسافرین ورودی به استان را ساماندهی کنیم، بگونه ای که در بحث شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا مشکلی ایجاد نشود.

قادری اضافه کرد: هرچند مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافرها در این روزها پذیرش مسافر خواهند داشت، اما همه نیروهای خود را بکارگرفته ایم تا بصورت مستمر و روزانه از آنها بازرسی صورت گیرد تا تخلفی در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها نداشته باشیم.

وی در ادامه از احتمال بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی استان هم بعد از عید سعید فطر خبرداد و گفت: باتوجه به رایزنی‌های انجام گرفته در وزارتخانه به احتمال بسیار پس از تعطیلات عید فطر شاهد بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی در استان‌های مختلف کشور و از جمله کرمانشاه خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار