در آستانه بازگشايي مدارس؛
نمايشگاه فروش پاييزه يزد با هدف تسهيل دسترسي خانواده‌هاي يزد به كالاهاي مورد نياز به وي‍ژه اقلام مصرفي دانش‌آموزان براي آغاز سال تحصيلي جديد، از عصر امروز در يزد آغاز به كار مي‌كند.
کد خبر: ۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 30 August 2015
به گزارش تابناک یزد ، "محمدمهدي باغستاني" رييس اتاق اصناف مركز استان در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر، اظهار كرد: نمايشگاه فروش پاييزه امسال از امروز هفتم شهريورماه در محل دائمي برگزاري نمايشگاه‌هاي استان واقع در جنب بيمارستان شهيد صدوقي يزد آغاز و تا 16 شهرويورماه   داير خواهد بود.

وي با اشاره به ساعات كار اين نمايشگاه از ساعت 17 تا 23، گفت: اين نمايشگاه شامل 218 غرفه در بخش‌هاي پوشاك، كيف و كفش، لوازم التحرير، مواد غذايي، لبنيات و ساير اقلام مصرفي مردم برگزار خواهد شد.

وي با تاكيد بر اين كه اقلام عرضه شده در نمايشگاه با تخفيف 15 تا 20 درصدي به مصرف‌كنندگان عرضه خواهد شد، گفت: در اين نمايشگاه 18 غرفه پوشاك و مواد غذايي نيز مربوط به عرضه‌كنندگاني از استان‌هاي تهران، كرمان، فارس،‌خراسان رضوي و آذربايجان شرقي  و غيره ايت.

باغستاني در مورد قيمت و كيفيت اجناس عرضه شده در اين دوره از نمايشگاه نيز خاطرنشان كرد: اقلام عرضه شده در نمايشگاه از يك روز قبل از سوي كارشناسان اتحاديه‌هاي مربوطه مورد بررسي كيفي و قيمت مي‌شوند و تنها اقلام مورد تاييد اتاق اصناف با قيمت‌هاي مشخص مجوز عرضه در نمايشگاه را دارند.

وي ادامه داد: علاوه بر اين اين بازرسان اتاق اصناف استان در قالب 5 اكيپ بازرسي در طول مدت برگزاري  نمايشگاه با استقرار در محل برگزاري نمايشگاه ضمن نظارت بر كيفيت و قيمت كالاهاي عرضه شده در غرفه‌ها، به شكايات رسيدگي مي‌كنند.

اين مقام مسئول با اشاره به اهميت برگزاري اين نمايشگاه‌ها براي تعادل در بازار و كنترل قيمت‌ها در برخي از مناسبت‌ها از جمله در آستانه بازگشايي مدارس، ياداور شد: البته مغازه‌داران با برگزاري اين نمايشگاه‌ها مخالف هستند كه در همين رابطه بارها از سوي اتاق اصناف خواستار اجراي فروش فوق العاده توسط آنها با حمايت اتاق شده‌ايم ولي متاسفانه استقبالي صورت نگرفته است.

باغستاني استقبال مردم يزد از برگزاري اين قبيل نمايشگاه‌ها را با توجه به اعتمادي كه از گذشته به آن داشته‌اند را خوب و رو به رشد ارزيابي كرد و اين اعتماد را ناشي از توجه به موضوع كيفيت و قيمت اجناس عرضه شده در نمايشگاه‌ها دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار