لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد که «ما پاسداراران مسیر نابودی این غده‌ی سرطانی را هموار و تا محو او پیش می‌رویم».
کد خبر: ۸۵۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 21 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس سال ۱۳۹۹ بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیِ بعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ..

پاک و منزّه است آن (خدایی) که بنده‌اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصی که اطرافش را برکت داده‌ایم شبانه برد، تا از نشانه‌های خود به او نشان دهیم. همانا او شنوا و بیناست. (سوره‌ی اسرا، آیه ۱)

«روز قدس نشان دهنده صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس یکی از آن جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است. روز قدس، از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است. سالهای متمادی است که سعی می‌شود مسأله قدس فراموش شود؛ روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه و یکی از برجسته‌ترین یادگارهای امام عزیز ماست». حضرت امام خامنه ای مدظله العالی.

روز جهانی قدس نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب و به عنوان حادثه‌ای برای آزادگان، موحدین و مؤمنان تا همیشه تاریخ است.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود و ترس مذبوحانه و مکری زبونانه، در اقدامی عاجزانه، ناجوانمردانه سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و انشاءلله به برکت خون این شهید سرافراز آرمان متعالی قدس و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

در ماه‌های اخیر شاهدیم که استکبار جهانی با همراهی صهیونیسم بین‌الملل و پیروی برخی سران عرب، در طرح موسوم به معامله قرن در تلاش برای شکستن مقاومت فلسطینیان و به ذلت کشیدن آن‌ها هستند. این طرح چیزی جز سازش ذلیلانه و از دست دادن تقریباً همه حقوق انسانی مردم مظلوم فلسطین و نابودی سرنوشت و سال‌ها مقاومت جانانه آن‌ها و چیزی جز وقاحت و رذالت آمریکا و صهیونیست‌ها نیست.

بدون تردید گرامیداشت روز قدس به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، بر هر آزاده و آزدایخواه وهر مسلمان و مؤمنی واجب است. اینک که در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، برگزاری راهپیمایی سراسری یوم الله روز قدس امکان پذیر نیست ذره‌ای از حس استکبارستیزی و صهیون ستیزی ما کم نشده و از هر طریق ممکن فریاد خشم خود را به سر آنان خالی خواهیم کرد و گوش جان می‌سپاریم به رهنمودهای حکیمانه مقتدای مقتدر و عظیم الشان امت اسلامی.

ما پاسداراران ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، تأکید می‌کنیم مقاومت توأم با امید و معنویت و مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان آحاد مسلمین جهان و مردم مسلمان انقلابی ایران و فرزندان آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است با انگیزه و روحیه‌ای مضاعف و وحدت برآمده از عقیده، مسیر نابودی این غده‌ی سرطانی را هموار و تا محو او پیش می‌رویم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار