بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 30 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

خداداد عزیزی جمله‌اش به فرهاد مجیدی در رختکن را فاش کرد


بازیکن تیم فوتبال ستارگان ایران تاکید کرد حرف خاصی به فرهاد مجیدی نزده است اما در بین دو نیمه دیدار با ستارگان جهان از بازیکنان خواسته است که همه پاس بدهند و کسی به فکر قیچی زدن نباشد!

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد عزیزی که درحال حاضر به همراه تیم منتخب ۹۸ ایران در اتریش به سر می برد و قرار است در یک دیدار دوستانه به مصاف منتخب این کشور برود عنوان کرده که در رختکن بازی ستارگان ایران و ستارگان جهان درگیری خاصی با فرهاد مجیدی نداشته است.

وی گفته که تنها از بازیکنان خواسته است تا همه به هم پاس بدهند و اینطور نباشد که یکی فقط به فکر قیچی زدن باشد. عزیزی در این مورد گفت: تنها حرفی که من زدم همین بود و نمی دانم فرهاد مجیدی ناراحت شده است یا نه.

عزیزی در مورد بازی نیز گفت: اصلا دوست نداشتم این بازی را ببازیم اما آنها از بازیکنان ما آماده تر بودند. از این شکست ناراحتم و امیدوارم بتوانیم در دیدار با تیم اتریش به پیروزی برسیم.

سریال جدید مهران مدیری مجوز گرفت

فیلم سینمایی «آسمان محبوب» داریوش مهرجویی و «عطسه» مهران مدیری برای نمایش خانگی مجوز گرفت.

خبرگزاری تسنیم: در جلسه یکم شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه فیلم‌های «آسمان محبوب» به تهیه‌کنندگی سیمافیلم و به کارگردانی داریوش مهرجویی، «رخ دیوانه» به تهیه کنندگی بیتا منصوری و به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «عسطه / قسمت های 2 و3»  به تهیه کنندگی مهدی داوری و به کارگردانی مهران مدیری، « نقطه صفر» به تهیه کنندگی سوره و به کارگردانی امیرقاسم راضی، «یه خواب راحت» به تهیه کنندگی مسعود علیپور و به کارگردانی آرش قادری و «سوز گلاویژ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یاسمن نصرتی موافقت شد.

همچنین در این جلسه با عرضه 4عنوان فیلم خارجی ، 8 عنوان فیلم مستند  و یک عنوان فیلم های باز پخش تلویزیونی نیز موافقت به عمل آمد.

تفریح به سبک آقای وزیر+عکس


سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه از آب‌های گل آلود دیپلماسی کمی فاصله گرفته تا در آب‌های پرسرعت و خروشان شمال غرب روسیه قایق سواری کند.
  وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر ثابت کرد که دیپلماسی تنها حوزه‌ای نیست که وی در آن بهترین است؛ این بازیکن حرفه‌ای که درگیری‌های دیپلماتیک را هدایت می‌کند به راحتی موفق شد تا با سرعتی بالا و خطرناک در آب‌های شمال غرب روسیه جایی که یک مرکز قایق سواری در آب‌های خروشان را افتتاح کرده، گردش کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه از آب‌های گل آلود دیپلماسی کمی فاصله گرفته تا در آب‌های پرسرعت و خروشان شمال غرب روسیه قایق سواری کند.

لاوروف و شرکایش ضمن آزمایش کردن یک کانال جدید قایق رانی در منطقه "نووگرود" مسیر 600 متری را در عرض هفت دقیقه با سرعتی خطرناک و بالا سپری کردند.

انتظار می‌رود، مرکز تازه تاسیس "اکولووا" که شرایط بسیار منحصر به فردی را برای قایق سواری در آب‌های خروشان فراهم می‌کند به خانه‌ای برای تیم ملی قایق سواری و میزبان رویدادهای ورزشی مهم تبدیل شود.

سرگئی لاوروف به یکی از طرفداران قایق رانی در آب‌های خروشان (Rafting) معروف است و کارهای بسیاری برای ایجاد و توسعه این ورزش پرهیجان در روسیه انجام داده است. با تلاش‌های لاوروف روسیه در حال حاضر فدراسیون Rafting خود را دارد و وی از سال 2007 تا 2009 میلادی ریاست آن را برعهده داشت.

سرگئی لاوروف از سال 1985 میلادی در ورزش‌های آبی شرکت دارد و اغلب تشویش فکری در دیپلماسی را با وظیفه مضطرب کننده پارو زدن در آب‌های خروشان مقایسه می‌کند.

به گزارش ایسنا، لاوروف اغلب اوقات فراغت خود را به قایق رانی کایاک، اسکی، سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی بسیار گران‌ قیمت مشغول است.








پاسخ روحـانی به سوالی دربـاره زمـان "رفع حصـر"

به گزارش تابناک گیلان، حسن روحانی در پاسخ به سوالی درباره رفع حصر گفت:
 
اگر موضوعی از قبل در کشور بوده و ما می توانیم بر طبق قانون پایان بدهیم، باید پایان بدهیم. البته این قانون بر عهده قوه قضائیه است. اما اینکه یک موضوع را تبدیل به یک مسئله دائم کنیم، کسی سود نمی برد. به کجا می خواهیم برسیم؟ اقتدار یک دولت این است که مسائلش را سریعتر نهایی کند. مثل همین مسئله هسته ای. خوب بود که 20 سال طولش می دادیم. مقام معظم رهبری چند روز پیش که خدمتشان بودیم ابراز خوشحالی کردند که پرونده تمام شده است.

در زمان تبلیغات انتخابات، صریح ترین بحث در دانشگاه شیراز صورت گرفت. این دانشگاه سه قسمت بود. راست و چپ و میانه. من گفتم برخی مسائل هست که کار دولت نیست اما دولت می تواند شرایط را فراهم کند. من تلاش خود را برای حل مسائل اجتماعی می کنم. واجب هم نیست همه چیز را آدم اعلام کند. پیش از موعد اعلام کردن، چیدن میوه نارس است. از گذشته همه باید درس بگیریم تا خطاها و انحرافات تکرار شود. باید هم تعادل گرا باشیم و هم تحمل گرا.

درباره روابط با چین:

روابط خوبی است. از ابتدا هم خوب بوده. من با رئیس جمهور چین در اجلاس شانگهای ملاقات مفصل داشتم. در سفر اخیر هم با هم ملاقات داشتیم. روند روابط دو کشور رو به پیشرفت است. طرح های بسیار زیادی پیشروی ماست که چینی ها می توانند مشارکت داشته باشند. از جمله در مساله برجام چینی ها می توانند کمک کنند تا راکتور اراک پیشرفته تر شود. چین و یکی دیگر از کشور ها 5+1 این کار را می کنند که شاید آن کشور آمریکا باشد. چین یکی از کشورهای بسیار مهم در اسیاست و ما مصمم هستیم که روابط خود را توسعه دهیم.

کاریکاتور روابط ایران و آمریکا دردسرساز شد


دولت سوئیس با انتشار بیانیه ای از اسرائیل به خاطر اقدام سفیر این کشور در تهران در آنچه توهین به نخست وزیر اسرائیل عنوان شده عذرخواهی کرد.
غصر ایران: دولت سوئیس با صدور بیانیه ای بخاطر کاریکاتوری که سفیر سوئیس در تهران منتشر کرده از اسرائیل عذرخواهی کرد و این کاریکاتور را توهین به نخست وزیر اسرائیل دانست.

رویترز گزارش داد؛  جولیو هاز سفیر سوئیس اخیرا این کاریکاتور را در خصوص روابط ایران و آمریکا منتشر کرده بود.

سفیر سوئیس همچنین در جمع شماری از بازرگانان سوئیسی در برن در اظهاراتی ایران را پل ثبات در منطقه خاورمیانه خوانده و از سرمایه گذاران خارجی خواسته برای سرمایه گذاری روانه ایران شوند.

کاریکاتور نخست وزیر اسرائیل دردسرساز شد


پس‌ گردنی به روبرتو کارلوس شرط‌ بندی بود


پس‌ گردنی به روبرتو کارلوس شرط‌ بندی بود


شبی که کارلوس و سالگادو به تهران آمدند، در فرودگاه امام (ره) اتفاق تلخی افتاد و یک نفر در میان ازدحام جمعیت به روبرتو کارلوس پس‌گردنی زد.

طرفداری-خبرورزشی نوشت: اگرچه كارلوس اصلاً متوجه اين حركت نشد و ضربه‌اي كه به پس سرش خورد را به حساب شلوغي گذاشت اما مأموران حراست شخصي كه به ستاره برزيلي پس‌گردني زد را بازداشت كردند. به گفته عكاس خبرورزشي، اين شخص در جواب سؤال مأموران فرودگاه كه پرسيدند چرا اين كار زشت را انجام دادي، گفت: "مي‌خواستم كاري كنم سر كارلوس مو دربياورد!"

شايعه شده طرف در همان محوطه فرودگاه باچند نفر شرط بسته بود به روبرتو كارلوس پس‌گردني بزند.


دلیل عذرخواهی وزیر اطلاعات از مردم


وزیر اطلاعات در اصلاحیه‌ای با عذرخواهی از مقام معظم رهبری و مردم، نقل قول مطرح‌شده از رهبر انقلاب در برنامه تلویزیونی نگاه یک را تصحیح کرد.

خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات با انتشار اصلاحیه‌ای به دلیل نقل خطای بیان مقام معظم رهبری از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم (دوشنبه شب - دوم شهریور ماه) در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما عذرخواهی کرد.

برپایه این خبر متن مشروح این اصلاحیه‌ای به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در برنامه تلویزیونی نگاه یک از قول مقام معظم رهبری نقل شد که (این خط تبلیغی دروغ که از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد) پس از مراجعه به متن سخنرانی معظم له ملاحظه شد که عبارت صحیح این است (این خط تبلیغی غیر صحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوص صرف نظر شده است خلاف واقع و دروغ است)

ضمن پوزش از معظم له و مردم شهید پرور در نقل خطای بیان معظم له از منتقدین محترمی که ما را به این خطای در نقل توجه دادند صمیمانه سپاسگزاری می شود.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات»


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار