کد خبر: ۸۴۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 05 May 2020
 
 

تابناک/ عباسی از تشدید نظارت کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط بر مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان آستارا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«نظام عباسی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آستارا بر حسب وظیفه ذاتی خود در ایام ماه مبارک رمضان به منظور حفظ سلامت شهروندان و روزه ‌داران و در راستای ارتقای سطح سلامت مواد غذایی، طرح ویژه کنترل و نظارت بر کلیه مراکز عرضه مواد غذایی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا افزود: به عرضه کنندگان مواد غذایی توصیه می ‌شود ضمن رعایت کامل اصول بهداشتی با کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند و توصیه ‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه طی بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۲ واحد صنفی شامل رستوران و کبابی پلمپ شد، تصریح کرد: در همین راستا ۲۳ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی و ۱۲۰ لیتر روغن سوخته از قنادی ها کشف و معدوم شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا خاطرنشان کرد: بازدیدها و نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

عباسی به شهروندان توصیه کرد در طول ماه مبارک رمضان به منظور حفظ سلامت خانواده‌ ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه بهداشتی و عرضه مواد غذایی مراتب را به شماره ۴۳۸۱۳۰۳۳ واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آستارا اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار