حسین آذرکمند در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنقروکلیایی گفت : مدال آوران و ورزشکاران سنقروکلیایی در کنار تمرینات ورزشی خانگی به کمک نیازمندان آمدند.
کد خبر: ۸۴۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 02 May 2020

حسین آذرکمند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت :ویروس کرونا چند صباحی است، میهمان ناخوانده کوی و برزن شهرهای ایران شده است؛ ویروسی مرگبار که تمام فعالیت‌ها از جمله ورزش را به تعطیلی کشانده اما ورزشکاران با تمرینات خانگی دست از تلاش برنداشتند .

وی افزود : برای ادامه تمرینات مدال آوران دو میدانی و بوکس سنقری پیست دو میدانی را برای انجام تمرینات هوازی در اختیار آنان قرار دادیم و دیگر وسایل مورد نیازشان را فراهم کردیم تا با تمرینات خانگی آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه در این روزهای پرالتهاب کرونایی و بحرانی که ایجاد شده تنها با اقدامات موثر تک تک افراد جامعه مدیریت می شود گفت: این مدیریت جز با وظیفه شناسی و احساس مسوولیت امکان پذیر نخواهد بود یکی از قشرهای جامعه که همیشه در بحران ها حاضر بوده اند و به کمک آمده اند، ورزشکاران هستند که در بحران کرونا هم به وظیفه انسانی خود عمل کردند.

وی ضمن اشاره به فعالیت های جهادی ورزشکاران بیان کرد: هیات کشتی و هیات بوکس و دیگر ورزشکاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون به صورت مستمر به توزیع ارزاق میان مستمندان پرداخت وبه صورت جهادی در زمینه های دیگر نیز مشارکت داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار