کد خبر: ۸۴۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 29 April 2020

 

تابناک/فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار جنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: این حوزه در روزهایی که با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی مواجه بودیم توانست با کمک نیروهای خود ۱۲ هزار و ۷۵۳ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل را بین مردم توزیع کند.

بسیجیان رشت 12000 بسته بهداشتی بین مردم توزیع کردند

تابناک/ محمدعلی نصیبی امروز در جمع خبرنگاران بسیج را میراث گرانبهای امام خمینی(ره) دانست که از نیروهای مردمی تشکیل شده است و اظهار داشت: بسیجیان در همان روزهای نخست شروع کرونا در کنار کادر درمان و سلامت با تمام توان خود شبانه‌روزی برای کمک به مردم پای کار آمده و به آنها خدمت‌رسانی کردند. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار جنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا مردم در زمان شیوع ویروس کرونا برای تامین مایحتاج و نیازمندی‌های خود به مراکز خرید حمله‌ور شدند اما مردم با فرهنگ و مسلمان ایران با روحیه جهادی و همدلانه کنار یکدیگر ایستادند و به یکدیگر کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه حوزه 2 شهری سپاه رشت از همان روزهای نخست بیماری کرونا با 21 پایگاه برای مقابله با این ویروس آماده‌باش بود تصریح کرد: این حوزه در روزهایی که با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی مواجه بودیم توانست با کمک نیروهای خود 12 هزار و 753 بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل را بین مردم توزیع کند.

نصیبی با بیان اینکه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت منطقه با 38 دستگاه کوله گندزدا اماکن عمومی را ضدعفونی می‌کردند بیان کرد: بسیجیان به‌طور مداوم و هر شب با شرکت در رزمایش‌های مختلف مناطق مختلف شهر رشت را گندزدایی می‌کردند که این حوزه وظیفه ضدعفونی‌کردن منطقه دو شهر را بر عهده داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار جنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه 120 بسیجی در شهر رشت جمعیتی بیش از 90 هزار نفر را غربالگری کردند عنوان داشت: هزار و 120 بسته معیشتی به ارزش 300 هزار تومان بین آسیب‌دیدگان مشاغل ناشی از شیوع کرونا و محرومان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سردارجنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت به‌صورت داوطلبانه فوتی‌های کرونا را غسل و شست و شو دادند اظهار داشت: تعدادی از بسیجیان نیز با حضور در بیمارستان‌ها به کار غسل و تیمم به فوت شدگان ناشی از کرونا مشغول شدند.

نصیبی از تهیه 200 عدد آب طبیعی هویج به‌طور روزانه توسط بسیجیان و توزیع آن میان پرستاران و کادر درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی در این ایام به‌صورت خودجوش و داوطلبانه با تهیه بسته‌های شیر و کیک به کمک کادر سلامت استان رفتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار جنگل سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه جوانان امروزی همچون جوانان دوران دفاع مقدس گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند گفت: جهاد همواره ادامه دارد و جوانان بسیجی این روزها درصدد تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار