کد خبر: ۸۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 29 April 2020

 

 
سپاه در سخت‌ترین شرایط با اتکا به نیروهای جوان ماهواره نور را به فضا پرتاب کرد

تابناک/نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه با قرار دادن ماهواره‌ نور ۱ در مدار زمین با استفاده از ظرفیت‌های بومی ثابت کرد نگاه به درون کشور و سازماندهی نیروهای جوان در سخت‌ترین شرایط دستاوردهایی برای ایران اسلامی رقم می‌زند.

ولی‌الله داداشی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به دستاورد بزرگ نیروی هوافضای سپاه پاسداران در قرار دادن ماهواره در مدار زمین اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه به میراث گذاشته حضرت امام (ره) و مایه امنیت و افتخار کشور است.

وی افزود: سپاه پاسداران به واسطه حضور پیروزمندانه در جنگ تحمیلی و زحمات زیادی که برای امنیت کشور مقابل هجمه‌های همه جانبه خارجی کشید، خلاف آنچه دشمن می‌خواست به رشد و تعالی رسید.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پس از جنگ نیز در سازندگی کشور نقش بی‌بدیلی داشت، تصریح کرد: این تلاش‌ها ظرفیتی را برای سپاه ایجاد کرده که بتواند مطابق علوم و فنون روز دنیا حرکت کند و خلاقیت‌های چشمگیر بروز دهد که دشمنان این مرز و بوم را حیرت زده کند.

داداشی با تأکید براینکه سپاه امروز به قطب اتکای کشور در همه عرصه‌ها تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اصول موفقیت سپاه در همه عرصه‌ها سازماندهی پای کار آوردن جوانان این مرز و بوم است.

وی گفت: نقطه قوت سپاه در پیروزی‌های علمی و نظامی اینجاست که جوانان مبتکر، خلاق و دلسوز را سازماندهی کرده و در راستای ارتقای توانمندی کشور به خدمت گرفته است که این می‌تواند در همه عرصه‌ها الگوی مسئولان قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه با قرار دادن ماهواره‌ نور ۱ در مدار زمین با استفاده از ظرفیت‌های بومی ثابت کرد نگاه به درون کشور و سازماندهی نیروهای جوان در سخت‌ترین شرایط دستاوردهایی برای ایران اسلامی رقم می‌زند که چشم دنیا را به سمت خود می‌چرخاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار