پنجمین "نگارخانه" شهر کرمانشاه با نام "بلوط" به دلیل شیوع بیماری کرونا، بصورت مجازی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۴۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 27 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،نغمه شهلایی مدیر هنری نگارخانه "بلوط" با اشاره به راه اندازی این نگارخانه در اسفند سال گذشته، گفت: این نگارخانه که در زمینی به مساحت 110 متر مربع احداث شده و پنجمین نگارخانه شهر کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی از صرف اعتبار 14 میلیارد ریالی برای راه اندازی این نگارخانه خبر داد و افزود: سعی و تلاش ما راه اندازی نگارخانه ای با تمام استانداردهای لازم بود و برای همین کارهای این مجموعه با دقت و حساسیت ویژه ای انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی نگارخانه برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه، بحث خرید و فروش آثار هنری و نیز برگزاری ورکشاپ های مختلف هنری را نیز در محل نگارخانه خواهیم داشت.

شهلایی در ادامه با اشاره به افتتاح مجازی این نگارخانه، گفت: قرار بود افتتاح رسمی نگارخانه 15 اسفند سال گذشته برگزار شود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این امر محقق نشد.

وی افزود: این شرایط موجب شد تا افتتاح مجازی نگارخانه را در دستور کار قرار دهیم و در همین راستا مسابقه نقاشی با موضوع "امید و سلامتی" ویژه کودکان شش تا 16 سال را برگزار کردیم.

شهلایی تصریح کرد: در این مسابقه نقاشی، والدین باید آثار فرزندان خود را به صفحه اینستاگرام نگارخانه به آدرس baloot.artgallery@ ارسال می کردند.

وی از ارسال بیش از 700 اثر برای شرکت در این مسابقه خبر داد و افزود: حتی در برخی موارد شرکت کنندگانی از آمریکا، دانمارک و آلمان داشتیم که نشان از استقبال خوب مردم و دیده شدن این مسابقه در سطحی گسترده داشت.

شهلایی خاطرنشان کرد: در بخش دوم این مسابقه نیز از کودکان خواسته شده تا داستان نقاشی خود را را در 10 خط نوشته و آن را بصورت صوتی به آدرس اینستاگرام مسابقه ارسال کنند.

شهلایی تصریح کرد: آثار ارسالی هم اکنون در مرحله داوری است و در نهایت تمامی آثار در قالب یک کتاب دیجیتالی صوتی و تصویری با صدای خود بچه ها منتشر می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار