عضو مجمع نمایندگان مازندران، توافق هسته‌ای را موجب تغییر نگاه دنیا به ایران دانست و بیان کرد: بازتاب جهانی توافقات هسته‌ای ایران بسیار مثبت بوده و عزت و افتخار را برای ملت همراه داشت.
کد خبر: ۸۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر سیدهادی حسینی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: خصلت مردمی بودن دولت ۶۱ روزه شهیدان رجایی و باهنر نسبت به دیگر دولت‌ها، راز اثرگذاری و ماندگاری آن‌هاست.
وی با اشاره به فرمایشان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تشکر ایشان از مهار تورم توسط دولت، گفت: سخت‌ترین دوران پس از پیروزی انقلاب در دو سال اخیر بوده است که فشار مالی در سطوح پایین، به‌طور مستقیم بر دوش کارمندان اداره بوده که با مردم ارتباط  رودررو داشته‌اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما همواره بایستی قدردان سه گروه شهدا، رهبری مقتدرانه و مردم بسیار خوب باشیم.
مهدی بازجویان، مدیرکل فنی استانداری مازندران با اشاره به کاهش نرخ تورم در سال جاری، گفت: در مهرماه سال ۹۲ نرخ تورم ۴۰ درصد بود که این رقم در تیرماه سال ۹۴ به ۱۵.۶ درصد تقلیل پیدا کرد و تولید ناخالص ملی در سال ۹۲ منفی ۱.۱ درصد بود که در سال ۹۳ این رقم به ۲.۸ درصد رسید.
بازجویان با اشاره به منفی بودن سرمایه‌گذاری در سالهای ۹۱ و ۹۲، بیان کرد: در سال ۹۳، ۳.۵ درصد سرمایه‌گذاری و ۱۹ درصد صادرات رشد داشته است.
مدیرکل فنی استانداری بابیان اینکه رتبه سرمایه‌گذاری ایران از ۱۵۲ به ۱۳۰ رسیده است اظهار امیدواری کرد با جذب سرمایه‌گذار بیشتر این شاخص دورقمی شود.

رونمایی از سایت جذب سرمایه گذاران مازنی خارج از کشور

وی از رونمایی سایت جذب سرمایه‌گذاران مازندرانی در خارج از کشور خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی از این سایت که شامل مشخصات فردی و آدرس این سرمایه‌گذاران است رونمایی خواهد شد تا در بخش اقتصادی استان اقدامات خوبی صورت گیرد.
بازجویان افزود: با طرح پنجره واحد گمرکی در طی دو سال گذشته زمان ترخیص و واردات کالا در گمرک از زمان یک‌ماهه به ۴ روز کاهش داده شد.
مدیرکل فنی استانداری بابیان اینکه نیاز کشور به گندم ۹ میلیون تن در سال است، اذعان کرد: در سال ۹۳، ۴.۸ میلیون تن و در سال جاری ۶.۷ میلیون تن گندم در کشور تولیدشده است.
وی در ادامه از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در صندوق نوآوری و شکوفایی و تحت پوشش قرار گرفتن ۹ میلیون و۲۰۰ هزار نفر در طرح سلامت کشوری و افزایش ۴۰ درصدی صادرات صنایع‌دستی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار