تعویض پلاک
‌رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: مراکز تعویض پلاک استان مرکزی از شنبه ۶ اردیبهشت ماه به صورت زوج و فرد شروع به کار می‌کنند
کد خبر: ۸۴۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 23 April 2020

بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان مرکزی از شنبه ۶ اردیبهشت ماه

مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری  خودرو در استان مرکزی از شنبه ۶ اردیبهشت ماه به صورت زوج و فرد  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی م. از روز شنبه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: برابر دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

سرهنگ حسینی افزود: البته به منظور جلوگیری از شلوغی و ازدحام مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک پذیرش به صورت خودرو‌های زوج و فرد انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: بر این اساس خودرو‌هایی که آخرین عدد سمت راست پلاک آن‌ها زوج باشد می‌توانند در روز‌های زوج و خودرو‌هایی که آخرین عدد سمت راست آن‌ها فرد می‌باشد، می‌توانند در روز‌های فرد برای دریافت خدمات شماره گذاری به این مراکز مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تصریح کرد: بعد از دریافت این دستورالعمل و جلسات هماهنگی با روسای شماره گذاری و شرکت‌های پیمانکار درباره مراکز تعویض پلاک برگزار شد و کارشناسان پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک بازدید و موارد ابلاغی از سوی وزارت بهداشت به صورت مستمر با وضع موجود در مراکز تعویض پلاک بررسی می‌شود.

او ادامه داد: این پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده شامل کنترل ورودی‌های مراکز تعویض پلاک از طریق تب سنج، ضدعفونی کردن این مراکز، استفاده از تجهیزات پیشگیری از کرونا برای کارکنان و مراجعه کنندگان، رعایت فاصله در بین مراجعه کنندگان و ... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار