دبیر اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی جامعه، تصمیم داریم رمضان امسال هم حلیم با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان در کرمانشاه عرضه شود.
کد خبر: ۸۴۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 21 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهروز مرادیان ، اظهار کرد: تصمیم گرفتیم با توجه به قدرت خرید پایین مردم و شرایط اقتصادی که شیوع بیماری کرونا ایجاد کرده، امسال هم برای دومین سال پیاپی افزایشی در قیمت حلیم نداشته باشیم و با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان در کرمانشاه عرضه شود.

وی ادامه داد: در حالی قیمت‌ها را ثابت نگه داشته‌ایم که قیمت مواد اولیه پخت حلیم خصوصا گندم و گوشت افزایش داشته و با این قیمت‌ها باید حلیم کیلویی ۲۰ هزار تومان فروخته شود.

دبیر اتحادیه کبای‌های کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای آش نیز فعلا قیمت مصوبی تعیین نکرده‌ایم، چون حبوبات بسیار گران شده و بهتر است واحد‌های صنفی بر اساس کیفیت آشی که پخت می‌کنند قیمت‌گذاری کنند.

مرادیان در ادامه با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی برای هر صنف مشخص و برای اصناف مربوط به تولید غذا بسیار جدی رعایت می‌شود، یادآور شد: واحد‌های صنفی برای حفظ سلامت خود و مردم آن هم در این شرایط دشوار همه موازین بهداشتی را برای خود و کارگران مغازه با جدیت رعایت خواهند کرد.

وی از مردم خواست در چنین شرایطی به هیچ عنوان سراغ واحد‌های بدون مجوز نروند که وضعیت بهداشت و سلامت آن‌ها مشخص نیست.

دبیر اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۲۰ واحد تولید آش و حلیم در کرمانشاه، افزود: این واحد‌ها باید پروانه کسب خود را در معرض دید مردم قرار دهند.

مرادیان همچنین به مردم توصیه کرد، برای حفط بهتر بهداشت، هنگام خرید آش و حیم ظرف مناسب به همراه داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار