مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: شیوع بیماری کرونا تصمیم‌گیری درباره جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه را به تاخیر انداخته است.
کد خبر: ۸۴۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 20 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فردین امیری، با بیان اینکه اواخر سال گذشته مقرر شد جلساتی برای تعیین تکلیف زمین جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه برگزار شود، افزود: این جلسه به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا برگزار نشده است.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه قرار بود زمینی به وسعت حدود 50 هکتار در شهرک صنعتی زاگرس برای جابجایی نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: کار در همین مرحله متوقف شده و توافقات نهایی برای تعیین تکلیف زمین انجام نشده است.

وی ادامه داد: به محض اینکه وضعیت شیوع کرونا مناسب شود، جلسات لازم برای تعیین تکلیف این موضوع را برگزار خواهیم کرد.

امیری از فعالیت حدود 150 نمایشگاه اتومبیل سنگین در کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: آنطور که نمایشگاه‌داران اعلام کرده اند، حاضر به جابجایی به محل جدید هستند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از واگذاری زمین، کار ساخت و ساز که با خود نمایشگاه‌داران خواهد بود، آغاز می‌شود.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه معتقد است، با جابجایی صنف کامیون‌داران، تعدادی از مشاغل وابسته به آنها نیز در آینده امکان جابجایی به خارج از شهر را خواهند داشت و در این صورت فضا برای فعالیت واحدهای صنفی جدید در شهر کرمانشاه باز می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار