رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که اخیراً از روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان خبر داده بود گفت: نباید نسبت به روند کاهشی اخیر خوش باوری کاذب داشته باشیم.
کد خبر: ۸۴۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 20 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ دکتر حسین کریم در یک نشست تخصصی و علمی که با حضور جمعی از اساتید، مدیران ارشد و صاحب نظر در این حوزه و معاون درمان، معاون آموزش و جمعی از  متخصصین عفونی و طب اورژانس با هدف بررسی وضعیت آخرین رفتار ویروس کرونا و تشریح آخرین علائم این بیماری در استان برگزار شد گفت: نباید نسبت به روند کاهشی اخیر خوش باوری کاذب داشته باشیم و باید روند اخیر ویروس به صورت تخصصی و علمی تحلیل شود.

کریم از کمیته علمی دانشگاه خواست تغییر رفتار و حالات این ویروس به دقت مورد بررسی و تحقیق قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: باید این احتمال را مورد بررسی قرار دهیم که آیا  ماهیت ویروس رو به تغییر است  بنابراین باید نمونه‌های بیماران اولیه را با بیماران کنونی مقایسه کنیم و همه احتمالات را در نظر بگیریم.

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز روز گذشته اعلام کرده بود: خوشبختانه در روزهای اخیر روند کاهشی ابتلا به کرونا را در کل کشور  و استان البرز شاهد هستیم  اما با شروع مجدد فعالیت‌ها باید رعایت اصول بهداشتی دو چندان شود تا همین طور که زندگی و کار و فعالیت در جریان است بتوانیم کرونا را هم شکست دهیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار