محمد رضا آمویی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه گفت: بازار عرضه و تقاضای گوشت به دلیل شیوع بیماری کرونا باهم برابر است
کد خبر: ۸۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 18 April 2020

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه واحدهای صنفی قصابان، خواربار فروشان و نانوایان جز ارزاق عمومی هستند اظهار داشت: پس از تعطیلی بازار غیرضروری واحدهای صنفی توزیع کننده کالاهای ضروری همواره به ارائه خدمت پرداختند.

رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه بیان کرد: نیت ما از فعالیت در روزهای بحرانی کرونا کسب درآمد نبوده بلکه تامین نیاز مردم است. طی جلسات برگزار شده در استان تاکید ما مبنی بر آمادگی به خدمت کامل قصابان می باشد. خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی از نظر ازدحام جمعیت و یا کمبود گوشت در کرمانشاه مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه بازار تا حدی راکد است، عنوان کرد: بازار گوشت قرمز همواره پس از عید نوروز کساد است. لازم به ذکر است که شیوع ویروس کرونا نیز مزید بر علت شده و تاثیرات نامطلوب خود را گذاشته است. نقطه مثبت این امر برابری عرضه و تقاضا بوده و تاکنون کمبودی نداشته ایم.

آمویی در پایان گفت: قیمت گوشت تغییری نکرده و از طریق بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و سازمان صمت استان نظارت لازم بر اجرای پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد. همشهریان عزیز می توانند شکایات خود را از طریق 124 با بازرسان در میان گذاشته تا موضوع رسیدگی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار