مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: در صورت وجود متقاضی پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان تا پایان سال بسته می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 27 August 2015
رضا عاطفی با اشاره به ساخت 5800 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، پیشرفت فیزیکی این واحدها را 75 درصد اعلام کرد.

وی افزود: تاکنون از این تعداد 3300 واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شده و تلاش داریم تا پایان سال عمده واحدها تکمیل و به متقضایان تحویل شود.

عاطفی در خصوص زمان بسته شدن پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان نیز اظهار کرد: به دلیل نبود متقاضی برای برخی واحدها، پرونده این واحدها علی‌رغم اینکه تکمیل شده‌اند برای ما بسته نخواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی تکلیف داریم تا تمامی واحدهایی که برای آنها متقاضی وجود دارد را تا پایان سال به متقاضیان تحویل دهیم.

عاطفی در خصوص مشکلات مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان نیز نبود متقاضی را یکی از اصلی‌ترین این مشکلات عنوان کرد و افزود: علاوه بر این افزایش قیمت ساخت از سوی تعاونی‌ها موجب ایجاد مشکلاتی شده که از تعاونی‌ها تقاضا داریم بر اساس دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی در زمینه افزایش قیمت‌ها اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار