سجاد طاهری در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از برخورداری بیمه شدگان این صندوق از تسهیلات حمایتی یک میلیون تومانی دولت برای مقابله با اثرات کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 16 April 2020

سجاد طاهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به اطلاعیه صادره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تمامی کشاورزان، روستاییان وعشایر سرپرست خانوار تحت پوشش این صندوق در استان کرمانشاه که به صورت ماهیانه یارانه دریافت می‌کنند همچون سایر کشاورزان، روستاییان وعشایر می‌توانند درصورت مشمولیت و با طی مراحل ذیل از تسهیلات حمایتی کرونا برخوردار شوند.

وی در ادامه افزود: در مقابله با آثار و تبعات سوء شیوع بیماری کرونا به مبلغ یک میلیون تومان به این افراد تعلق می‌گیرد. افراد مشمول دریافت این مبلغ سرپرستان یارانه بگیر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر دراستان کرمانشاه بوده که باید نسبت به ارسال کد ملی به شماره ۶۳۶۹ بصورت پیامکی اقدام کنند.

طاهری خاطر نشان کرد: بیمه شدگان سرپرست خانوار تنها تا تاریخ پایان فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایند. همچنین مشمولین باید درخواست خود را با پاسخی که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره V.refah که دریافت خواهند کرد ثبت نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در ادامه گفت: مبلغ تسهیلات برای هرخانوار یک میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با اقساط ۳۰ ماهه متوالی خواهد بود.
همچنین مبلغ هریک از اقساط ماهیانه ۳۵ هزار تومان بوده که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد. لازم به ذکر است که گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی مربوط به یارانه ماهیانه خویش را تا اتمام بازپرداخت اقساط تغییر دهند.

طاهری در پایان با بیان اینکه متقاضیان اخذ تسهیلات با ارسال پیامک به سازمان هدفمند سازی یارانه ها، وکالت بلاعزل می‌دهند خاطرنشان کرد: این روند به منزله پرداخت ماهیانه تسهیلات دریافتی از محل یارانه به نظام بانکی بوده که این وکالت رسمی وغیر قابل اعتراض وابطال در محاکم قضایی می‌باشد. متقاضیان جهت ارائه تقاضا، هیچگونه مراجعه به بانک‌ها وسازمان‌های دولتی نخواهند داشت و صرفاً از طریق سامانه پیامکی اعلام شده اقدام خواهند نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار