انشالله کولانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های آبخیزداری در مکان‌های طبیعی و روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۳۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 15 April 2020

انشالله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پروژه‌های آبخیز داری در مرحله اجرا و تحت نظر پیمانکاران بوده و بنابر دستور و توصیه‌های وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پروتکل‌های بهداشتی در تمامی این پروژه‌ها به اجرا درآمده است.

وی افزود: اغلب پروژه‌های آبخیزداری تکمیل شده و باقی پروژه‌ها که در طبیعت و محیط باز هستند با اتمام تعطیلات و فراهم سازی شرایط جوی مناسب با اهتمام جدی از سر گرفته شدند. لازم به ذکر است که اعتبارات مناسبی برای پروژه‌های این حوزه کسب شده و پیگیری تخصیص اعتبار برای ادامه پروژه‌های سال گذشته اولویت کار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.

کولانی در پایان بیان کرد: اعتبارات استان در سال ۹۸ در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری ٢٠ میلیارد تومان بوده که با تلاش‌های بسیار این رقم به ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید. امیدواریم در سال جدید میزان اعتبارات برای پیشرفت فیزیکی هرچه بیشتر این پروژه‌ها به ٧٠ میلیاردتومان نیز برسد. لازم به ذکر است که بودجه و اعتبارات دریافتی سال جاری تتمه اعتبارات سال گذشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار