مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سامانه صنعت، دانشگاه، فناوری سلامت با عنوان «صدف سلامت» دهم شهریور ماه امسال در کرمانشاه با حضور مسئولان کشوری رونمایی می شود .
کد خبر: ۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 27 August 2015
محمود امیری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری  پیرامون حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان نخستین رویداد کارآفرینی سلامت کشور با عنوان رویداد اینوتک سلامت دهم تا چهاردهم شهریور ماه امسال درکرمانشاه برگزار می شود.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد شرکت کنندگان این رویداد کشوری را ۱۲۰ نفر از ۱۸ استان عنوان کرد و افزود: برنامه ایده‌پردازی، نوآوری، توانمندسازی و کارگروهی در ۵ روز تعریف شده و در گام نخست شرکت‌ها و صاحبان صنایع به ایده‌پردازی پرداخته و سپس ایده‌های نوآورانه مطرح و در نهایت از اساتید حوزه کارآفرینی در کارگاه‌های توانمندسازی استفاده خواهیم کرد.

امیری استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، تهران، شهرکرد، مازندران و قزوین را از جمله شرکت کنندگان در این رویداد برشمرد و افزود: کارگاه‌های توانمندسازی از روز نخست برگزاری رویداد با هدف بررسی مفاهیمی همچون  تحلیل بازار و استراتژی قیمت گذاری، مراحل کسب و کار واقعی برگزار خواهد شد.

وی صندوق حمایت از فناوران، صندوق حمایت از فناوری نوین حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری زاگرس را از جمله حامیان رویداد اینوتک نام برد و گفت: تمام شرکت کندگان در این رویداد مخترعان، نخبگان، برگزیدگان المپیادها و جشنواره‌ها هستند به طوریکه ۵۰ درصد را دانشجویان مقاطع کاشناسی ارشد و ۲۰ درصد را اعضای هیئت علمی جوان تشکیل می‌دهند.

امیری صنعت غذایی، تجهیزات پزشکی، داروسازی شیمیایی و گیاهی، آرایشی بهداشتی و فناوری وسلامت را از بخش‌های رویداد اینوتک سلامت برشمرد و اظهار کرد: رویداد به صورت تیمی برگزار و در نهایت ۶ تیم برگزیده معرفی خواهد شد تا ۳ ماه آینده در مرحله دوم برنامه اینوتک سلامت در سطحی بالاتر گرد هم آیند.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سوق دادن کارآفرینان به سمت تولید و تجاری‌سازی محصولات را از اهداف مهم این رویداد کشوری دانست و بیان کرد: هدف ما ارائه سخنرانی نیست بلکه تمام اهداف آموزشی خود را در قالب کارگاه‌ها ارائه خواهیم داد.

امیری پنجم شهریور ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد اینوتک سلامت و آمفی تئاتر سالن بوستان را مکان برگزاری رویداد اعلام و تاکید کرد: نهادینه کردن کار تیمی در میان شرکت کنندگان از اهداف ما در این رویداد است.

وی «پیشرو در گسترش دانشگاه نوآفرین» را شعار مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان و بیان کرد: ویژگی خاص برنامه ما این است که ایده‌ها و بازار آن در یک بستر با هم عجین شده‌اند و آن حوزه فناوری سلامت است.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از رونمایی سامانه صدف سلامت «صنعت، دانشگاه، فناوری سلامت» خبر داد و گفت: این برنامه نیز همزمان با افتتاحیه رویداد اینوتک سلامت در روز دهم شهریور ماه انجام می شود.

امیری در پایان حضور سرمایه‌داران برای جذب کارآفرینان و حمایت از آنان را از امتیازات ویژه این رویداد برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار