دادستان مرکز مازندران درباره تبلبغات زودهنگام انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 26 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس حجت‌الاسلام اسدالله جعفری  مبنی بر نحوه برخورد مدعی‌العموم با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس اظهار کرد: قانون انتخابات وظایف را برای ما معلوم کرده است و از همه کسانی که برای خلق حماسه سیاسی بزرگ در اسفندماه 94 آماده می‌شوند تشکر می‌کنیم، اما انتظار داریم کسانی که قرار است در مقام قانون‌گذاری کشور قرار گیرند باید زودتر و بیشتر از دیگران، خود را ملزم به اجرای قانون کنند.
وی در این باره افزود: اگر حضور برای دیگر عرصه‌ها بود، دور از انتظار نبود که تخلف صورت گیرد اما از هیچ کاندیدایی عرفی، عقلی و قانونی پذیرفته نیست که تخلف انجام دهند و شورای نگهبان این فعالیت‌های زودهنگام را رصد می‌کند.
جعفری در پایان با اشاره به اینکه کاندیداها حریم افراد را رعایت کرده و از تخریب افراد و دستگاه‌ها خودداری کنند، تصریح کرد: تبلیغات زودهنگام، تخلف است و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با دستور رئیس کل دادگستری استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران تشکیل شده و کار را شروع کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار