مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل در گفت‌وگو با تابناک:
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در اردبیل راه‌اندازی شده است. فرهاد عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اردبیل اظهار داشت: برای ارائه عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی همزمان با هفته دولت نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در اردبیل راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 26 August 2015

فرهاد عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناکاردبیل اظهار داشت: برای ارائه عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی همزمان با هفته دولت نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در اردبیل پایگاه اینترنتی استانداری اردبیل راه‌اندازی شده تا مردم با مراجعه به این نمایشگاه با عملکرد دولت و اقدامات انجام شده در حوزه توسعه و پیشرفت استان آشنا شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌های استان اردبیل در ایجاد جوی نامناسب در جامعه گفت: متاسفانه در حال حاضر برخی رسانه‌های استان در عمل به وظایف و رسالت خود مبنی بر اطلاع‌رسانی درست و شفاف از وقایع عمل نکرده و به دنبال ایجاد تشنج و ناآرامی در اذهان مردم و جامعه هستند.

وی بیان کرد: بنا بر اساس رسالت مسئولان که مورد تاکید مقام عالی استان بوده مدیران و مسئولان اجرایی در مورد اجرایی نشدن پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل با حقیقت‌گویی با مردم وارد شده و علت اصلی بهره‌برداری نشدن از این پروژه را که برآورد نادرست از اعتبار مورد نیاز برای این پروژه بود را به مردم اعلام کردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد:‌ در این میان که مسئولان با اصل صداقت و حقیقت‌گویی به مردم در مورد این پروژه وارد شده‌اند برخی رسانه‌ها این حقیقت‌گویی و شفافیت در بیان مسئولان را بر نمی‌تابند و در صدد ایجاد جوی نامطلوب در جامعه هستند که این امری شایسته و مناسب نیست.

عظیمی پروژه بیمارستان ترومای اردبیل را از مطالبات اصلی مردم دانست و افزود:‌ این پروژه که چندین سال بوده مردم چشم‌انتظار بهره‌برداری از آن هستند بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی به دلیل نبود برآورد درست از اعتبارات توسط اداره کل راه و شهرسازی افتتاح و راه‌اندازی آن به تعویق افتاده که معاون امور عمرانی استاندار نیز با صداقت و راستگویی وارد شده و مراتب را به مردم اطلاع‌رسانی کردند.

وی گفت:‌ دانستن حقیقت در مورد علت به تعویق افتادن برخی پروژه‌ها حق مردم بوده و نباید رسانه‌ها در برابر این حقیقت‌گویی جبهه‌گیری کنند بلکه باید در کنار مسئولان بوده و این حقیقت‌گویی را به نحو مناسب و شایسته‌ای برای مردم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی کنند چرا که وظیفه و رسالت واقعی رسانه‌ها بیان حقایق برای مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار