مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اشکذر:
از ابتداي سال جاري تاکنون، بيش از 6 ميليارد و 670 ميليون ريال تسهيلات اشتغالزايي به مددجويان کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اشکذر پرداخت شد.
کد خبر: ۸۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 28 August 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، "يدا... مروتي" هدف اصلي اين نهاد را رسيدگي به محرومين و خانواده‌هاي نيازمند دانست و تصريح کرد: مسئولين کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اشکذر با همکاري مسئولين و خيرين نيکوکار بازديدهاي زيادي از خانواده‌هاي تحت حمايت داشته است.
مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اشکذر با بيان اينکه کميته امداد گام مؤثر و درخشاني در جهت ايجاد اشتغال و خودکفايي خانواده هاي تحت حمايت برداشته است، گفت: اشتغالزايي در رأس طرح ها و فعاليت هاي اي نهاد قرار دارد.
مروتي گفت: در سال جاري، 66 مورد تسهيلات اشتغالزايي با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد و 488 ميليون ريال از محل اعتبارات بانکي و امدادي در زمينه هاي دامداري، قاليبافي، صنفي و صنعتي و غيرو به مددجويان واجد شرايط اعطا شده است.
گفتني است اين تسهيلات شامل 15 فقره تسهيلات توان افزايي با مبلغ  575 ميليون ريال، 48 فقره تسهيلات خودکفايي با مبلغ 5 ميليارد و 749 ميليون ريال و 3 فقره تسهيلات تکميلي با مبلغ 350 ميليون ريال بوده است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار